Molins de Q CE Molins de Rei 29-32 Handbol Bordils “B”. Els de Molins de Rei es queden a zero en la primera jornada de Lliga Catalana.

Ha tornat la principal lliga de l’handbol català al Poliesportiu Municipal de Molins de Rei. El sènior masculí “A” del Club Esportiu Molins de Rei s’enfrontava a l’Handbol Bordils “B” en el seu primer partit d’aquesta temporada 2020-2021.
Un curs marcat, evidentment, per la pandèmia del coronavirus, que es reflecteix en una reestructuració del format de la competició. Els 16 equips que composen la Lliga Catalana han quedat repartits en dos grups de 8, i els equips juguen contra el mateix rival -anada i tornada- en un mateix cap de setmana. Per aquest motiu, els molinencs van rebre al Bordils dissabte a la tarda; i també els visiten diumenge a les 12h a Girona.
El partit al Poliesportiu va arrencar molt igualat, amb moments molt lúcids per part del Molins de Rei en atac; però la defensa no va ser el seu fort en la tarda del dissabte. Un dels tècnics de l’equip, Bernat Anducas, explicava en declaracions a Viu Molins de Rei després de l’enfrontament que tenien “molt clar com jugarien ells”. El Bordils és un equip amb molta rapidesa, que aprofita les pèrdues de pilota i els contraatacs per fer mal. I és exactament el que va passar.

De fet, tota la primera part va ser força igualada. “No estàvem jugant malament”, assegurava l’entrenador. Però durant la segona meitat el Club Esportiu Molins de Rei es va desfer en defensa i en atac. “Algunes imprecisions, sumat al fet que al final del partit hem jugat durant cinc minuts amb un jugador menys és el que ha marcat la diferència”, sentenciava Anducas.
El Molins de Q CE Molins de Rei no va fer un mal partit en el seu debut a Lliga Catalana en aquesta 2020-2021, però no va acabar d’entendre el joc del Bordils. Equip al qual s’enfrontaran demà al matí a Girona en el partit de tornada.
Sobre aquesta nova organització de la competició, Bernat Anducas afirmava que “té molts handicaps, però la situació és la que és. És la opció menys perjudicial que ha decidit la Federació Catalana d’Handbol. El pitjor, és que anirem amb unes sensacions molt recents a la seva pista.” I és que el Bordils segurament incorporarà a jugadors que no van jugar aquest dissabte, per anar convocats amb el primer equip, i també es faran encara més forts a casa. Passi el que passi, el CE Molins de Rei no tornarà a jugar fins d’aquí a quinze dies, en un altre cap de setmana amb dos partits contra la Cooperativa Sant Boi.
El partit d’aquest dissabte també va estar marcat per la falta de públic, era a porta tancada, i l’ús de mascaretes i desinfecció dels espais. Tot i així, alguns aficionats es van col·locar als finestrals per poder veure al seu equip des del carrer.
Molins de Q CE Molins de Rei – Handbol Bordils “B” en imatges