S’ha pogut identificar les 10 persones que diumenge van protagonitzar una festa nocturna en un hotel de Molins de Rei. Entre totes elles, acumulen 42 denúncies per diverses infraccions.

Passos endavant per depurar responsabilitats per la festa nocturna que la matinada de diumenge va reunir 10 persones en un hotel de Molins de Rei. La investigació liderada per la Guàrdia Urbana i en col·laboració amb els Mossos d’Esquadra ha permès identificar els set membres que quedaven pendents després que diumenge en un primer moment ja es pogués identificar físicament tres participants.
Segons han confirmat fonts de la Guàrdia Urbana a Viu Molins de Rei, entre tots ells acumulen fins a 27 denúncies per incomplir les restriccions de mobilitat derivades de la pandèmia com, per exemple, l’incompliment del confinament municipal i del màxim de sis persones reunides en un mateix espai. Els podrien caure sancions que oscil·len entre els 600 i els 6.000 euros. També se’ls imputen 15 infraccions per incomplir l’ordenança de convivència vilatana com, per exemple, negar a identificar-se.
Van llogar cinc habitacions per no aixecar sospites
Els infractors van llogar cinc habitacions del mateix hotel per no aixecar sospites i acabar reunint-se en una d’elles per a fer-hi una festa nocturna. L’establiment ha col·laborat en la investigació policial i des dels cossos de seguretat demanen encara més cooperació per intentar preveure aquests episodis en un futur.
Fonts policials alerten que no és un fet aïllat i que ja han hagut de fer altres intervencions en establiments hotelers del municipi i de la comarca per evitar pràctiques d’aquest tipus.