Els Bombers creuen que un aerosol ha estat el causant de l’explosió, que no ha provocat ferits tot i que hi havia una dona a l’interior del pis. “Un miracle”, valora l’alcalde. La zona ja s’ha recuperat de l’ensurt.

Un habitatge situat al número 7 del carrer Molí ha patit una explosió aquest dimarts al voltant de les 10 del matí. Segons han informat fonts policials a Viu Molins de Rei, no hi ha hagut ferits ni tampoc danys estructurals a l’edifici, però sí desperfectes com escampall de vidres pel carrer i els balcons del costat del pis afectat.
Segons la primera hipòtesi dels Bombers, l’explosió ha estat causada per un ambientador d’aerosol. De fet, en el moment de l’incident hi havia una dona a l’interior de l’immoble, que tot i que no ha patit lesions, sí que ha hagut de ser atesa per un atac de nervis. “Ha estat un miracle”, ha valorat l’alcalde, Xavi Paz, que també s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.
Fins a l’habitatge hi han anat dues dotacions de Bombers, diverses patrulles de la Guàrdia Urbana, els Mossos d’Esquadra, i dues unitats del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM). En un primer moment, el carrer s’ha tallat el trànsit perquè els operaris de neteja també poguessin enretirar la trencadissa de vidres que ha causat l’explosió, però la circulació s’ha restablert al cap d’una hora aproximadament.

Alguns veïns que havien sortit fora al carrer per saber què havia passat també han anat tornant cap a casa i de mica en mica el carrer ha recuperat el seu aspecte habitual. Fins i tot, una cartera que passava per allà ha continuat amb la seva feina deixant cartes a les bústies del bloc de pisos afectat.
“Estem bé”
“Estem bé”, ha explicat a aquest mitjà la filla de la persona d’edat avançada que viu a l’immoble afectat. “Pel que podia haver estat, tot han estat danys materials”, ha afegit abans de continuar acompanyant la seva mare en aquest complicat moment.
Tots admeten que l’incident podria haver causat una desgràcia. De fet, aquest ja és el segon succés amb molt de perill però sense ferits que es produeix a Molins de Rei en els últims mesos. Al març, un bloc de pisos del carrer Raseta va patir un gran incendi al celobert que, tot i la seva magnitud i proximitat amb els comptadors de gas, no va causar cap ferit.
