CFS Molins 99 5-1 CFS Vandellòs. Les de Molins de Rei s’emporten un triomf contra un rival directe i sumen tres punts més que les allunyen de la zona perillosa de la classificació.

Al primer equip femení del Club Futbol Sala Molins 99 se li donen força millor els partits disputats a La Sínia. Aquest passat diumenge 9 de maig, les entrenades per Ivan Rodríguez vencien a CFS Vandellòs per 5 gols a 1 en el partit corresponent a la 11ª jornada del campionat.
Les molinenques arribaven a la cita dotzenes a la classificació de Divisió d’Honor Femení amb 8 punts, mentre que les rivals eren tretzenes amb 6. Tots dos conjunts tenien necessitat de sumar de tres per poder sortir de la zona baixa de la taula classificatòria. A més, els dos equips venien de perdre en la jornada anterior. Una victòria era clau.
El partit va començar força igualat, sense que cap dels dos conjunts obrís el marcador en els primers 8 minuts. Les de Molins de Rei van tenir ocasions, però els hi va faltar definició. Finalment, al minut 8, arribava el primer gol de les locals obra de Raquel Alguacil que, fent una finta, col·lava la pilota entre les cames de la portera rival i feia pujar l’1-0 a l’electrònic.

Només uns segons més tard, en el següent atac de les molinenques, Mariona Solsona feia el 2-0 i aconseguien un avantatge que ja van tenir fins al final de l’enfrontament. I tot i tenir aquest marge, les d’Ivan Rodríguez van sortir a per més, però la defensa tarragonina no va deixar que augmentessin la seva renda.
A falta de 7 minuts pel descans, el CFS Molins 99 es va carregar de faltes i van haver de baixar la intensitat del joc per evitar el doble penal. Van aguantar la situació força bé, però quan només quedava minut i mig per la mitja part, el Vandellòs va fer el 2-1 de rebot quan Martina Mei havia aturat la primera ocasió.
I amb aquest avantatge de dos gols per les locals, acabava la primera part. A la represa les de Molins de Rei van sortir també molt bé del vestidor, amb energies carregades, i Júlia Ferrándiz va tenir dues ocasions molt clares seguides. Aquest fet, sumat a què quan el Vandellòs tenia la pilota no acabava de formar bé l’atac, feia que el Molins tingués totalment controlat el duel.

Al minut 27, Mireia Xiu García feia un golàs per posar el 3-1 al marcador. Una rematada que entrava directe pel costat del segon pal i s’estavellava contra la xarxa. A falta de 6 minuts pel final, era Núria Da Silva qui marcava el 4-1 després de lluitar-ho durant tot el partit. Aleshores l’entrenador rival demanava temps mort i les tarragonines començaven a jugar de cinc. Situació que les locals van saber aguantar molt bé i, de fet, van aprofitar per fer el 5-1, amb la porteria buida, i arrodonir així el resultat.
Amb aquesta nova victòria a casa, el femení del CFS Molins 99 suma 11 punts i es col·loca desè a la classificació de Divisió d’Honor. Sortint així de la zona més perillosa de la classificació. El proper partit de les d’Ivan Rodríguez serà a la pista de l’Atlètic La Palma Associació Esportiva la setmana vinent.