Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per buscar els autors d’un robatori, que també ha propiciat danys als espais d’educació infantil, pintades a les parets i desaparició de material comunitari.

L’escola Josep Maria Madorell ha patit un robatori aquest cap de setmana. Segons han informat fonts municipals a Viu Molins de Rei, els lladres s’han emportat 15 dispositius electrònics, com tauletes i ordinadors, del centre educatiu de primària situat al barri del Canal.
Aquestes mateixes fonts han afegit que els Mossos d’Esquadra estan investigant el succés, on a més de robar material s’han propiciat danys als espais d’educació infantil, s’han pintat algunes parets amb bretolades i ha desaparegut material comunitari.
Els responsables de l’escola, que s’han trobat amb les conseqüències del robatori aquest dilluns, han lamentat la situació i han fet la corresponent denuncia. “Com a centre, mai tolerarem els actes incívics, vandàlics i injustificables”, han dit a través de les xarxes socials.
En el mateix text, el centre educatiu han assegurat que la Guàrdia Urbana i els Mossos d’Esquadra han obert a primera hora d’aquest dilluns les diligències i han agraït la regidoria d’Educació la “ràpida resposta” per arreglar les destrosses.
Més comentat 2