A causa d’un acte de vandalisme, l’organització del festival ha decidit cancel·lar l’edició online per preservar les obres programades a la plataforma Filmin.

El Terror Molins ha hagut d’anul·lar aquest dissabte la versió digital del festival que se celebrava del 27 d’octubre al 13 de novembre a la plataforma Filmin. Segons l’organització del festival, la cancel·lació de l’edició online ha estat degut a “un acte de vandalisme organitzat”.
La decisió s’ha pres per “preservar la integritat de les obres programades a Filmin” davant el perill de filtracions de pel·lícules a la xarxa. Des de l’organització asseguren que ha estat una decisió difícil per “tots els mesos de treball de totes les persones que amb il·lusió havien preparat aquesta selecció”.
Malgrat que l’edició en línia del Terror Molins hagi quedat suspesa, el festival continua en la seva versió presencial que se celebrarà del 4 al 13 de novembre. En total es projectaran 104 films i és duran a terme més de 30 activitats per a tots els públics. Des de l’organització animen a tothom a continuar gaudint del festival.
Aquelles persones que van comprar un abonament per a la versió online -que incloïa dos mesos de subscripció a Filmin- i vulguin cancel·lar, han d’enviar un mail a info@molinsfilmfestival.com.