La formació renuncia a la seva marca i es presenta conjuntament amb la plataforma encapçalada per Meritxell Galobart sota el nom Enlaira Molins – Compromís Municipal. Les exregidores Eva Folquer i Laura Munt formen part de la llista.
Junts per Catalunya ha decidit, finalment, presentar-se a les eleccions conjuntament amb Enlaira Molins, plataforma encapçalada per Meritxell Galobart. Així ho han anunciat a través d’un comunicat, on també han explicat que ambdues formacions comparteixen “els mateixos valors” i que volen garantir un projecte “independent i pròpiament molinenc”. A més des de Junts asseguren que faran “campanya activa” per Enlaira Molins.
Junts esborra la marca de partit per adherir-se a la plataforma de Galobart com Compromís Municipal, nom que, segons expliquen des del partit, s’utilitza en algunes poblacions de l’entorn. La llista definitiva compta amb un total de 25 persones. Hi ha independents, simpatitzants de Junts i alguns afiliats a aquest partit.
Segons explica Galobart en declaracions a Viu Molins de Rei, des d’Enlaira Molins coneixien que Junts tenia un projecte per tirar endavant una nova candidatura de cara a les municipals però finalment “en veure la nostra idea de Molins de Rei i sobretot, perquè el nostre tarannà és 100% independentista” han fet públic el suport a la proposta de Galobart.
Des de Junts defensen la decisió de l’assemblea al·legant que algunes de les propostes d’Enlaira Molins són àmpliament compartides amb la formació com ara la de presentar un projecte municipal “que defensi sense embuts la independència” o “treballar per un govern municipal que resolgui els problemes de la ciutadania de Molins de Rei”.
Eva Folquer i Laura Munt forment part de la llista d’Enlaira Molins
A la llista hi ha dues exregidores. Eva Folquer, l’antiga número 2 de Junts per Molins que va deixar la política municipal coincidint amb les negociacions del seu partit per entrar a formar part del govern del PSC, que finalment van fructificar. La número sis és Laura Munt, qui va ser edil per la CUP.
Enlaira Molins com a plataforma principal de la candidatura
La plataforma principal de la candidatura serà la d’Enlaira Molins. Segons explica Galobart en declaracions a Ràdio Molins de Rei, la diferència és que aquest cop la marca de Junts no hi és i “som nosaltres, com Enlaira Molins, els que agafem les regnes”. Ara bé, la candidata també explica que el projecte “no es troba sota el paraigües de cap partit que hi sigui a la Generalitat”.
El projecte vol fer participar a les persones en la vida política i social del municipi i trencar amb la política de l’alcalde Xavi Paz que, segons opina Galobart, “ha fet el que ha volgut sense tenir en compte a les persones”.
Com informació : Enlaira Molins es la marca blanca de Junts per Catalunya a les Municipals , Ara Molins es la marca blanca de PDCAT a les municipals .
Pues si Manel, quina por de posar ,al nom del Partit, Molins necessita gent que no ens enganyin amb noms extranys. Igual k a Bcn, fa al Trias, k va ser bon alcalde, pero es de Junts, quina por tenen tots plegats