CFS Molins 4 – 0 FS Olesa. Les de Molins de Rei perllonguen la seva bona dinàmica, sumen la 18 dels últims 21 punts i certifiquen matemàticament la seva permanència a Primera Catalana després de l’arribada d’Albert Victori a la banqueta de l’equip.
Resum del partit amb entrevista a l’entrenador Albert Victori // David Polo
La seqüència de la victòria molinenca i la derrota del Vincit-Provençalenc provoquen que el sènior femení del CFS Molins 99 pugui presumir d’haver assolit el gran objectiu de la temporada: evitar el descens. I ho ha fet quan encara resten quatre jornades per finalitzar la Primera Catalana. L’arribada d’Albert Victori ha canviat la cara a l’equip i, quan tot semblava ombrívol, el jove entrenador ha aportat il·lusió al grup, provocant una increïble ratxa de 6 victòries en les últimes 7 jornades, quan només havien estat capaces d’obtenir un únic triomf en els primers 15 partits.
Dissabte van dur a terme un gran partit davant un FS Olesa, que es troba a la zona noble de la classificació. Una bona i efectiva primera meitat va ser suficient per poder sumar els tres punts. Als primers 20 minuts, el domini del partit va ser altern i ambdós equips van poder gaudir d’oportunitats, però van ser les molinenques les que van sembrar més perill i les que van estar més encertades de cara a porteria. Amb tot, el resultat al descans era de 3-0, gràcies a un gol de Raquel Alguacil i un doblet de la pitxitxi de l’equip, Mariona Solsona, que a la segona meitat va certificar el hat-trick, augmentant la seva renta golejadora a 16 i establint-se com la cinquena màxima anotadora de tota la lliga.
Entre la Raquel i la Mariona, de fet, han marcat els últims 7 gols de l’equip (3 i 4, respectivament). Ambdues es troben a un nivell bestial i estan sent les jugadores més determinants a la parcel·la ofensiva en les últimes jornades.
Després de la represa, el partit es va estancar i poques coses van ocórrer a La Sínia. El gol de Mariona va sentenciar un partit que ja semblava resolt des del descans i va aportar la calma a l’equip molinenc, que, amb la victòria de dissabte, havia d’esperar la desfeta del Vincit-Provençalenc el diumenge. Les de Barcelona van caure derrotades i, en aquell moment, el sènior femení del CFS Molins 99 ja s’havia salvat matemàticament salvat.
Albert Victori, orgullós de l’evolució de l’equip
“Molt bones sensacions. Començàvem el partit amb moltes ganes i amb la il·lusió de salvar-nos matemàticament i crec que ho hem demostrat a pista. Hem tingut una marxa més que les rivals“. Així és com valora l’entrenador de l’equip molinenc, Albert Victori, el partit de dissabte.
Victori, a més, ha reflexionat al Viu Molins de Rei sobre la difícil situació que es va trobar quan va arribar a l’equip, que, considera, arrossegava les negatives sensacions de la temporada passada i no va saber adaptar-se al nou entrenador. “Els resultats tampoc van acompanyar i amb això és més difícil“, sentència. El canvi de dinàmica creu que s’ha produït per l’actitud i les ganes que tenien les jugadores.
Finalment, tot i que últimament tot està sortint rodó i el joc de les molinenques no deixa indiferent ningú, el míster advoca per una millora “en el joc amb pilota, tenir més estructura, però això és qüestió de temps“. L’entrevista completa, al vídeo que encapçala aquest article.
El CFS Molins 99 – Olesa, en imatges












