L’equip del barri del Canal ha aconseguit l’ascens aquest cap de setmana després superar al Casablanca de Sant Boi en la final del play-off.

L’Atlètic Incresa ha certificat aquest cap de setmana el seu ascens a Tercera Catalana després de superar el Casablanca FC a la final del play-off d’ascens. Enguany, els quatre equips que es jugaven l’ascens han estat l’Atlètic Incresa, el Casablanca FC, la Fundació Privada Associació Esportiva El Prat i el Sant Joan Despí-San Pancracio. A les semifinals, l’Atlètic Incresa va empatar 2-2 al camp d’El Prat i va sentenciar l’eliminatòria amb una victòria per 3-1 a la Ricard Ginebreda del barri del Canal de Molins de Rei.
La final es va disputar contra el Casablanca FC, de Sant Boi de Llobregat. El partit d’anada, jugat al camp molinenc, va acabar amb un contundent 3-1 favorable a l’Atlètic Incresa, tot i que l’ambient es va veure enterbolit per incidents provocats per l’afició rival. A causa d’aquests fets, el partit de tornada es va jugar a porta tancada al camp del Casablanca, on l’Incresa va caure per 2-1. Malgrat la derrota, el conjunt entrenat per Adrià Cabrera va aconseguir l’ascens gràcies al global de 4-3.
L’entrenador de l’equip, Adrià Cabrera, ha qualificat l’ascens “d’històric” i ha destacat, en declaracions a Viu Molins de Rei, que malgrat que no es va poder celebrar la victòria al camp del Casablanca “quan vam pujar a l’autobús vam començar a celebrar-ho” ja que “estàvem molt contents i emocionats”. Cabrera ha explicat que de cara a la pròxima temporada “l’objectiu és mantenir-nos a la categoria” però ha afirmat que sobretot, el més important “és continuar sent un equip de casa, amb jugadors que s’estimen l’Incresa i que se sentin orgullosos de jugar en aquest club”.
Assumir el paper d’entrenador a mitja temporada
La temporada de l’Atlètic Incresa ha estat marcada per l’esforç i per un canvi de rumb a mitja lliga. Adrià Cabrera, que havia començat com a segon entrenador, va haver d’assumir el lideratge del primer equip al febrer, després d’una mala dinàmica de resultats que va provocar la sortida de l’anterior tècnic. El repte no era senzill, però l’adaptació va ser immediata gràcies a la resposta dels esportistes. “Al principi va ser dur, però molt maco perquè m’ho han fet molt fàcil. Jo era un nano i en veure que em quedava sol, l’equip em va donar tot el seu suport, facilitant-me molt la feina”, afirma Cabrera emocionat.
El jove entrenador va agafar les regnes amb determinació, però sobretot destaca l’emoció amb la qual va assumir el repte per la vinculació emocional amb el club i els jugadors. “Jo era aficionat d’ells, i vaig agafar la responsabilitat amb moltes ganes” explica, i també apunta que “ens coneixíem des de fa anys i la veritat que ha estat un somni poder ajudar-nos mútuament per portar aquest equip a l’ascens”. Cabrera també ha volgut destacar el paper fonamental del suport institucional, tot agraint “la confiança, tant al president com a la coordinació i al club que m’han donat suport des del primer moment”.
La galeria d’imatges de l’ascens




Imatges: CF Atlètic Incresa