El documental Condenados a Luchar, de James J. Wilson, dóna el tret de sortida a la XXIXa edició del Festival de Cine de Terror de Molins de Rei, que comença aquesta tarda amb la projecció del documental al Teatre de la Peni, i que durarà fins aquest diumenge 7 de novembre.Condenados a Luchar és un documental sobre els Festivals de Cine de Terror de Catalunya, els més uderground i de baix pressupost, com el de Molins de Rei, entre d’altres.
En aquest primer dia de festival, després del documental de James J. Wilson, es projectaran també al Teatre de la Peni els curtmetratges dels finalistes de la IX edició del Concurs de Curtmetratges de Terror i Gore. El públic assistent podrà premiar una de les cintes a participar en la final del concurs, que podrà optar al Premi del Públic.
Per acabar la primera jornada de cinema de terror, els assistents també podran veure la pel•lícula Crash, del director David Cronenberg (1996), que serà presentada per Deborah Kara Unger, actriu protagonista del film.
L’actriu canadenca, Deborah Kara Unger, donarà prèviament una roda de premsa, que Viu Molins de Rei us permetrà seguir a través de Twitter.
Per a més informació del Festival podeu accedir al programa sencer clicant aquí.