Franz Kafka va ser l’escollit per retornar amb les lectures dramatitzades a la Biblioteca. El dia escollit va ser el passat dijous 20 de gener i molts molinencs es van atrevir a endinsar-se en el món recargolat dels escrits de Kafka.
El regidor de cultura, Jordi Romeu, va donar la benvinguda a la sessió i va llegir una breu presentació sobre l’autor abans de començar. El públic va ser abundant, més encara tenint en compte que feia temps que no s’organitzaven unes lectures d’aquest tipus.
L’activitat va transcórrer tal i com estava previst, va començar passats dos quarts de nou i va acabar gairebé una hora després. Els lectors van llegir els contes seleccionats, que van ser El genet dels cubells, Un fraticidi, Malaurança, Xacals i Àrabs i El poble del costat. L’únic imprevist va ser que un dels lectors no va poder assistir per malaltia, el Lluís de la Roja, i en el seu lloc va llegir el Sergi Armentano.
Alguns dels assistents consultats per Viu Molins de Rei van comentar que els hi havia agradat la sessió, però que els hi havia semblat una mica curta.
La propera lectura dramatitzada serà el dijous 24 de febrer amb La casa de Bernarda Alba de Lorca.