Tot i estar gran part de la nit electoral amb dos regidors, per sobre d’Esquerres per Molins de Rei, finalment el Partit Popular de Catalunya s’ha quedat amb un, com fins ara. Emilio Ramos dóna per bons els resultats aconseguits.

Molins de Rei no és un poble senzill pel Partit Popular i la cosa s’agreuja si els únics “actes de campanya” que organitza són les participacions als debats o algunes tertúlies de bar. Tot i així, la tendència nacional que dóna un augment substancial a la dreta a tot el país i la imatge de seriositat d’Emilio Ramos li han servit al PP per reeditar els resultats de fa quatre anys i aconseguir un regidor augmentant en gairebé 200 vots la confiança dels molinencs en la formació conservadora.
En declaracions a Viu Molins de Rei el cap de llista popular, Emilio Ramos, valora els resultats com “bons ja que mantenim un regidor, cosa molt important per nosaltres”. “Volem donar les gràcies a tots els ciutadans que ens han donat la seva confiança en aquesta festa democràtica” declarava Ramos amb certa alegria després de conèixer els resultats. “Molins mai ha estat un poble fàcil per nosaltres i per això valorem els resultats com a positius” reconeixia Ramos, el cap de llista i regidor del PP a Molins de Rei. Daniel Sánchez, el seu número 2, va estar a punt d’entrar i gran part de la nit es va veure dins del ple municipal. Els últims resultats en ser escrutats van donar-li la volta als resultats i van acabar sent superats per Esquerres per Molins de Rei.
Bueno,…. ¿ Las declaraciones del Sr. Ramos, las hizo en "catalan" o en "español" ? , Creo que el periodísta no debe transgiversar los hechos , y debería indicarlo es su artículo.
Lástima que no pudiése entrar como regidor el Sr. Daniel Sánchez , con sus muy buenas ideas para la creación de una Bolsa de Trabajo publico local expuesta publicamente que no se quede en los cajones, y los trabajos publicos para los jóvenes en fines de semana. La unificación de tarifas Zona1, T-10, Mejorar la productividad de los funcionarios del Ayuntamiento. , con la máxima : Calidad, Eficiencia y Eficacia, etc.
Preguntas : ¿Si para estas elecciones el gasto en publicidad no ha sido que más que en 50 carteles, dónde los colgaron? y ¿ Si PPC no reparte gorras, ni globos, ni organiza paellas cómo hacen los de ICV , de los 32.528,70 € (5,5 Mill Ptas) , directo en vena de nuestros impuestos, que hace 4 años el PP recibió de la Junta Electoral por sacar 1 regidor, En qué se lo han gastado? , ¿ Pa la saca?