El CE Molins de Rei aconsegueix la seva segona victòria en dos partits de lliga. L’entrenador, Pere Galimany, manté “els peus a terra” i creu que “lluitaran per la permanència”.
Sembla que les noies del sènior femení de bàsquet del Club Esportiu Molins de Rei no s’han espantat amb el canvi de categoria. Després d’aconseguir l’ascens a Segona Catalana l’any passat ara ja encadenen dues victòries consecutives per començar la temporada.
L’última d’aquestes va ser a la pista del Natural Mollerussa Optics (42-57) amb molta solvència per part d’un grup força renovat. En un conjunt que, probablement, lluitarà per aconseguir la permanència és vital un bon inici de temporada per poder tenir un marge de maniobra que asseguri la tranquil·litat necessària en els moments complicats.
L’entrenador, Pere Galimany, no és mostra sorprès d’aquest inici de temporada: “Treballem en aquesta direcció des de fa mes i mig”, tot i que reconeix que la situació actual de l’equip el fa “estar molt content”. “Les jugadores estan amb la moral alta i amb ganes d’afrontar el tercer partit” ha dit Galimany en declaracions a Viu Molins de Rei. Aquesta situació positiva no els hi fa fer volar coloms: “Som molt conscients de qui som i que lluitem per la permanència”, ha matisat.
La propera jornada reben a un dels equips potents de la categoria i que acaba de baixar aquest any de Primera Catalana, el Basket Almeda. Diumenge a les 19:00 al Poliesportiu Municipal serà una bona oportunitat per mesurar el potencial de l’equip.