L’espectacle del ciclisme arriba a Molins de Rei de la mà de la Volta a Catalunya, que passarà pels carrers de la vila.
Aquest any tant la Vuelta Ciclista a España com la Volta Ciclista a Catalunya tenen Molins de Rei dins del seu recorregut. La prova catalana, arribarà a la vila el proper diumenge fent un recorregut pel centre del poble durant la seva setena i última etapa amb inici a Badalona i final a Barcelona. S’espera que els 200 ciclistes, 70 cotxes i 60 motos arribin a Molins de Rei sobre les 13:30 del migdia.
Els ciclistes entraran pel carrer Anselm Clavé venint des de Castellbisbal, provinents de la C-1413a, fins arribar a la cruïlla d’Anselm Clavé amb Jacint Verdaguer. En aquest punt enfilaran carrer Verdaguer cap amunt, on disputaran un “sprint” puntuable per a la classificació. El recorregut segueix en direcció muntanya per agafar la carretera de Vallvidrera i arribar a Sant Bartomeu de la Quadra. Els ciclistes completaran el seu camí pujant la carretera de Molins de Rei a Vallvidrera en direcció a Santa Creu d’Olorda fins arribar a Barcelona, tot i que encara hauran de donar una volta fins a Sant Cugat del Vallès abans d’arribar a la meta instal·lada a la capital.
El Club Ciclista Molins de Rei serà entitat col·laboradora de la cursa aportant persones per fer control a les cruïlles entre 12:45 i 14:00 hores aproximadament.
La Volta afectarà al trànsit de Molins de Rei
Diumenge 25 de març entre les 13:00 i les 14:25 hores aproximadament es tallarà el trànsit als carrers Josep Anselm Clavé i Jacint Verdaguer. No es permetrà l’entrada o sortida de vehicles en l’horari indicat però si de persones, que podran gaudir de la Volta Catalunya des de les voreres.

Molt de sol, els ciclistes a tota marxa!, tot Molins a mirar com passen amb cadires i mocadors al cap, Un matí memorable!!!