Gran actuació del Club Gimnàs Molins de Rei. Júlia Ballester, Íngrid Caballero i Marta Gil han pujat al podi al Campionat d’Espanya disputat a Valladolid.

Aquest cap de setmana el Club Gimnàs Molins de Rei ha aconseguit, una vegada més, portar el nom de la vila entre el bo i millor de la gimnàstica aconseguint quatre medalles al Campionat d’Espanya de Valladolid.
Júlia Ballester, en categoria N 2-G, s’ha proclamat subcampiona d’Espanya
entre 47 participants. A més, ha aconseguit la tercera millor nota en l’aparell de terra acumulant una puntuació d’11.900.
Íngrid Caballero, en categoria N 3-P, ha aconseguit els mateixos èxits que Ballester acabant segona en general i tercera en terra, on els jutges la van valorar amb un 12.000.
En categoria N 4-P, Marta Gil ha aconseguit la medalla d’or en l’aparell de
paral·leles. La molinenca ha fet un excel·lent exercici en l’aparell que més domina i ha obtingut la millor puntuació (11.100) entre les 13 participants de la categoria.
Carla Hernández ha participat en el Nivell 8 de Via Olímpica. Ha fet una bona competició i ha quedat classificada setena de la general. La seva millor puntuació ha estat en l’aparell de salt, amb un 12,233.
L’entrenadora del Club Gimnàs Molins, Sebas Gómez, ha tornat a Molins de
Rei molt satisfeta dels resultats aconseguits i ha manifestat que “és la primera
vegada que 3 gimnastes del club aconsegueixen pujar al podi en una final estatal, la qual cosa demostra que les noves instal·lacions del club i l’esforç i el treball de les gimnastes han començat a donar fruits”, segons informa un comunicat del club.
