Horaris, partits i competicions del cap de setmana esportiu de Molins de Rei.
El Club Halterofília Molins de Rei es desplaça a Madrid per participar en el Campionat d’Espanya de la disciplina. L’objectiu és “fer podi per equips” segons explica l’entrenador de l’entitat, David Soria. Tot i això, l’equip arriba “amb molèsties físiques i problemes en els entrenaments”.
Natació
Doble representació molinenca als campionats d’Espanya de natació infantil disputats a Palma de Mallorca. Laia Albuixech i Blanca Cortés cercaran bons resultats representant al Club Natació Molins de Rei.
Futbol
El Molins de Rei CF visita el camp de la Peña Unión Málaga, segon de la classificació. El davanter molinenc, Carles Capella, explica que el partit és “una oportunitat per reivindicar-nos en una temporada on tenim poques opcions d’ascens”.
Per la seva banda, l’Atlètic Incresa visita al Papiol diumenge a les 12. L’equip de Rafa Martínez necessita puntuar per sortir de la zona baixa de la classificació. Cercarà un bon resultat amb l’ajuda de l’etern capità, Francisco Bellido, que torna als terrenys de joc en una situació excepcional.
Bàsquet
El masculí del CE Molins de Rei visita demà a les 7 de la tarda la pista del Vila Seca, penúltim classificat de la categoria. Els de Juan Couto van caure la setmana passada a casa contra el Gavà, líder de la categoria.
Per la seva banda el sènior femení de bàsquet rep diumenge a les 19:15 al Sant Fruitós B. L’entrenador, Pere Galimany, explica que és clau “recuperar l’aspecte psicològic de les jugadores després de la derrota de la setmana passada a la pista del líder“. Les molinenques buscaran conservar la segona posició.
Handbol
El femení d’handbol del CE Molins de Rei és tercer i rep al Gavà, quart de la categoria. Una victòria dissabte a les 19:15 seria molt important per assegurar-se la presència a la final a 4 de la Lliga Catalana. Segons la capitana, Inés Solana, “no ens podem permetre la derrota”.
Per la seva banda, el sènior masculí visita la pista del Sant Esteve Sesrovires demà a les 19 hores. La visita a l’últim classificat pot ser una bona oportunitat per aconseguir dos punts importants de cara a la permanència.
Waterpolo
El CN Molins de Rei viatja a Madrid per afrontar un doble enfrontament vital en lla lluita per la permanència Dissabte (17.30) juguen contra el Moscardó i diumenge (9.00) contra el Tres Cantos, cuer de la classificació. Una oportunitat per sortir de la zona de descens.
Futbol Sala
El CFS Molins 99 rep al Pallejà per començar la segona volta. Líders invictes, juguen contra un dels dos equips que els hi ha aconseguit esgarrapar un punt aquesta temporada. El president, Jaume Molins, diu que la dinàmica de l’equip “està per sobre de l’esperat a principis de temporada”.
Volei
Després de dues jornades consecutives el primer equip de l’AEM cercarà la tercera victòria contra l’Igualada diumenge al Poliesportiu Municipal a les 12:30.
Podeu escoltar el programa de Ràdio Molins de Rei realitzat per la redacció d’esports d’aquest diari, “El Joc de l’Esport”, amb resum i entrevistes als protagonistes del cap de setmana esportiu de Molins de Rei.