GAM Vilaseca 72-62 CE Molins de Rei. El masculí de bàsquet assumeix la seva sisena derrota en set partits a la pista del penúltim classificat.
El partit no va començar gens bé pels molinencs que perdien per 8-0 després dels primers minuts. El CE Molins de Rei no es volia despenjar del partit i va aconseguir apropar- se al marcador del Vilaseca fins arribar al final del primer quart amb un 16 a 14.
En el segon període, l’equip de Juan Couto va millorar, fent una bona tasca en defensa que els va portar a posar-se per davant del rival per primera vegada en tot el partit tot just abans d’arribar al descans amb un 33-34 que deixava tot obert i per decidir.
Tornant del vestidors, l’equip visitant va tenir oportunitats clares per dominar el matx però presentava un joc irregular, poc encertat i no acabava d’estar còmode. Les opcions seguien vives a l’últim període però, de nou, el CE Molins de Rei va deixar anar el partit.
Els molinencs van desaprofitar dos tirs lliures sense aconseguir el rebot quan només es trobaven 3 punts per sota al marcador (59-56). Després, el Vilaseca va anotar dos punts més que farien molt de mal als molinencs. Dos triples consecutius dels locals i les nombroses accions negatives dels visitants van acabar de sentenciar el partit amb un 72 a 62.
Ai la crua realitat! La categoria us va grosa nois….