Un camió que es trobava frenat i sense el seu conductor al volant ha patit un aparatós accident al carrer Joan Maragall de Molins de Rei. Tot i la seva espectacularitat, l’incident no ha provocat cap ferit.
Passada la una del migdia de dimarts 12 un accident ha sorprès els veïns del barri de les Conserves. Un camió que es trobava frenat i sense el seu conductor al volant, segons fonts municipals, ha topat contra un arbre al carrer de Joan Maragall, just al costat d’on està situada la Farmàcia Milà. Alguna cosa ha fallat i el camió s’ha deixat anar en la pendent fins encastar-se contra un arbre i una paret.
Les mateixes fonts informen que es tractava d’un camió d’una empresa privada que transportava asfalt. L’incident, tot i l’espectacularitat que ha provocat l’atenció dels veïns, no ha comportat cap ferit ni danys materials més enllà del propi camió protagonista dels fets.