• FES-TE SOCI ARA
Dimarts, 17 juny, 2025
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Daniel Sánchez (PP): “S’han de fer consultes vinculants i preguntar als ciutadans sense por”

David Guerrero
17/05/2015
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

Daniel Sánchez és el candidat del Partit Popular a Molins de Rei que agafa el relleu del polèmic Emilio Ramos. Sánchez reconeix dificultats a l’hora de confeccionar la llista perquè “a la gent li costa donar la cara pel PP”. Es mostra partidari de fer consultes ciutadanes i prioritza la despesa social amb “polítiques ni d’esquerres ni de dretes” per davant d’obres com la nova biblioteca.

Daniel Sánchez Ajo // Guillem Urbà
Daniel Sánchez Ajo // Guillem Urbà

És el rostre que pren el relleu d’Emilio Ramos, ha estat un traspàs natural o l’han forçat a marxar?

Fa uns tres mesos ens vam reunir els afiliats i simpatitzants del partit i Emilio Ramos em va proposar ser la nova cara del partit. Ho vaig veure amb una mica de vertigen perquè no és fàcil donar el pas a la primera línia, però ràpidament vaig dir que sí perquè em fa il·lusió treballar per Molins de Rei. El Partit Popular necessitava gent jove que donés el pas i els afiliats ho van ratificar.

La figura d’Emilio Ramos, amb totes les polèmiques que ha provocat durant els últims anys, és una llosa?

Emilio Ramos té un caràcter determinat i ha fet declaracions polèmiques en algunes ocasions. També és veritat que ha pres decisions crucials molt bones pel poble i això no s’ha tingut en compte. L’Emilio ha estat un polític que sempre ha escoltat les propostes independentment d’on vingués i ha votat pel bé del poble. Sí que és cert que ha ficat la pota en moltes coses. A priori pensava que em perjudicarien molt més, però ara que estic sortint al carrer veig que el votant veu una cara diferent i un missatge nou i crec que no em perjudicarà excessivament.

És un perfil molt diferent al del seu predecessor.

Sí, som generacions diferents. Hem viscut situacions i temps totalment diferents. Sóc un noi jove, moderat, de centre i crític amb moltes coses del meu partit.

Fins ara el Partit Popular a Molins de Rei no l’havíem vist mai amb una carpa al carrer o fent un acte públic. A què es deu aquest canvi d’estratègia?

No és un canvi d’estratègia, és una cosa que el partit havia d’haver fet des fa anys. L’Emilio pensava que la política s’havia de fer d’una altra manera, però ara que he arribat jo crec que al segle XXI s’ha de sortir al carrer, que la gent vegi els polítics, els conegui i els tingui a prop. Pensava que seria més difícil del que està sent, tothom ens ha rebut amb molta educació. Estic content de parlar amb la gent i conèixer els seus problemes.

Què és el que més li diuen quan surt al carrer?

[pullquote]Ser del PP a Molins de Rei no és fàcil, però a casa no farem res[/pullquote]La gent que no és afí en molts casos es sorprèn de veure al PP al carrer. Altres ens diuen que no ens votaran, però com a mínim ens escolten. La gent afí ens insta a continuar i ens demanen que donem canya.

És difícil ser del PP a Molins de Rei?

Ser del PP a Catalunya és difícil. No és un partit majoritari, i aquí a Molins de Rei hi ha un ambient sociològic diferent al de la resta del Baix Llobregat i no ho facilita. Ser del PP a Molins de Rei no és fàcil, però també és cert que a casa no farem res. Hem de sortir al carrer amb total normalitat com la resta de partits democràtics.

Vostè s’ha decidit a sortir al carrer i liderar el projecte però la llista electoral la conformen amb molta gent que no és de Molins de Rei. Li falta encara múscul al partit?

Ens ha costat muntar la llista perquè a Molins de Rei a la gent li costa donar la cara pel PP. És difícil ser del PP a Molins de Rei, però crec que si sortim al carrer, preparem un programa seriós i durant la propera legislatura donem la cara a l’Ajuntament hi haurà molta gent que d’aquí a quatre anys es sumarà sense complexes.

És, per tant, un projecte a llarg termini?

Sí, el programa està fet per que siguin tinguts en compte els nostres punts a la sala de plens. És una estratègia per garantir que a mig termini el PP a Molins de Rei tingui una estructura sòlida. El que més m’enorgulliria quan marxi seria haver deixat una estructura ferma, és la meva il·lusió.

L’actual govern format per CiU i PSC s’ha recolzat en el regidor del PP per tirar endavant votacions crucials com el pressupost i les ordenances fiscals. Està disposat a jugar el mateix paper?

Si el nostre vot és bo per donar estabilitat al govern municipal, també l’ha de ser per tenir més poder dins d’ell.

Parlem del programa electoral. Quines són les seves propostes principals?

[pullquote]S’nha de fer polítiques socials, sense entrar en dretes ni esquerres[/pullquote]Els nostres eixos principals són economia, ocupació i comerç. També tenim un eix de polítiques socials i un altre de transparència i qualitat democràtica.

Mirant les propostes del seu programa electoral parlen molt de polítiques socials. Les propostes que plantegen són molt similars a la d’altres partits. Amaguen l’argumentari més de dretes en campanya?

Estem en una situació econòmica molt difícil, no cal capficar-se en ideologies, sinó escoltar al poble i fer polítiques pel poble.Són propostes sensates, el que la societat demana. Si hi ha una necessitat social molt alta, hem de fer polítiques socials, sense entrar en dretes ni esquerres. També tenim mesures pròpies del nostre partit, com la rebaixa fiscal o els ajuts als emprenedors, algunes d’elles molt pioneres.

Quines?

Volem ajudar a les empreses de dos maneres. La primera, que les empreses de nova creació no paguin cap impost municipal fins que no generin beneficis nets. Una persona jove propera a mi va obrir un bar i em deia que abans d’impostos tenia beneficis però un cop els pagava els números no li quadraven. És molt trist tenir pèrdues per culpa de l’impost d’escombraries, l’IBI i l’IAE. Si durant dos anys o tres se li dóna cert marge a l’empresa, el seu negoci pot començar a funcionar i, a llarg termini, el que hem perdut amb l’ajut inicial ho recuperaríem amb un negoci que funciona bé.

I la segona?

És una mesura que podem considerar pionera a Espanya. L’Ajuntament és convertiria en l’avalador dels locals comercials dels nous negocis. Un jove que obre una botiga i en un mes puntual no pot fer front al lloguer, doncs l’Ajuntament ho cobriria tot o part d’ell per ajudar a aquells negocis que en mesos puntuals tinguin algun problema. Això sí que no pot ser indefinit, hauria de ser d’uns quatre o sis mesos com a màxim.

En el primer dels debats electorals organitzat per Viu Molins de Rei, el seu número 2 va deixar clar que descarten inversions com la nova biblioteca durant el proper mandat. No creu que Molins de rei necessita una nova biblioteca?

[pullquote]No pots dir-li a un aturat que et gastaràs 4,6 milions d’euros en una biblioteca[/pullquote]Polítiques socials per davant de grans infraestructures perquè els temps en els que estem ho demanen. És un moment molt complex amb una alarma social important. L’economia està creixent però portem quatre anys que per arreglar la macroeconomia hi ha gent que s’ha quedat arraconada i el sistema no els pot deixar caure. No pots dir-li a una persona que es troba sense feina que et gastaràs 4,6 milions d’euros en una biblioteca. Amb quina cara li dius això a algú que no arriba a final de mes? S’ha de prioritzar l’ajut social a les grans infraestructures.

No és compatible?

Si una infraestructura és necessària s’ha de fer ara, però la biblioteca és un tema que portem pendent des de fa anys, que s’hauria pogut fer abans, quan es va despilfarrar en coses com les plaques solars. Els diners de les plaques solars es podrien haver invertit en la biblioteca, en aquell moment no hi havia la necessitat econòmica actual, ara hem de prioritzar la despesa social a les infraestructures.

És a dir, la nova biblioteca s’ha d’aplaçar fins que l’economia vagi millor?

No, el que s’ha de fer amb el projecte de la biblioteca és replantejar-lo. La nostra alternativa és ampliar la biblioteca utilitzant la planta baixa i traslladant els despatxos de l’Ajuntament a Ca n’Ametller. Les sales d’estudi, a més, es poden complementar a la Federació Obrera. Em diran que una bona biblioteca de dos plantes no complirà els requisits de l’Àrea Metropolitana però és una solució més econòmica.

En aquesta campanya electoral del PP s’està parlant molt a Catalunya pel discurs racista de Xavier Garcia Albiol a Badalona i el seu “Netejant Badalona”. Vostè també vol netejar Molins de Rei?

Molins de Rei ja està net, no cal. Xavier Garcia Albiol té una realitat concreta a Badalona, jo no em ficaré amb la seva campanya electoral, els problemes que tenim a Molins de Rei no són els mateixos que a Badalona.

Més a prop que Badalona ens queda Cornellà. En aquest cas s’està fent una campanya similar amb un missatge contundent: No a la mesquita. Aquest tema sí que encara que cap partit el vulgui treure en campanya està pendent de resoldre ja que la comunitat islàmica busca un lloc on resar. Diu no a una hipotètica mesquita a Molins de Rei?

S’ha de donar llibertat de culte a qualsevol religió sempre i quan no siguin radicals ni provoquin desordre o problemes. Tothom és lliure de practicar la religió que vulgui.

Quina serà la primera moció que presentaran al proper mandat?

El primer dia que jo m’assegui a la sala de plens presentaré una moció demanant la rebaixa de sous dels polítics. La gent està desenganxada de la política i, en part, és perquè els polítics no han estat capaços de baixar al nivell dels ciutadans en coses com el sou. No es pot parlar d’ajustos salarials d’un 20% i que els polítics tinguin uns sous similars als de l’any 2007. Proposem una rebaixa del 25% dels sous de l’alcalde i regidors, així com una revisió dels càrrecs de confiança. Hem d’apropar l’Ajuntament a la ciutadania, aquest és el primer pas.

Què li sembla que l’alcalde cobri del partit enlloc de fer-ho de l’Ajuntament?

[pullquote]Em sembla inaudit que la sala de plens es converteixi en un mini Parlament[/pullquote]Fa bé, si el sou li paga Convergència al cap i a la fi són uns diners que ens estalviem com a molinencs. És un gest positiu, això l’honra.

Durant els últims anys ens hem acostumat a que les úniques mocions que presentava el PP eren les que enviaven des de Barcelona en clau nacional. Seguirà la mateixa línia o apostarà per marcar perfil en clau local?

Local, a mi el que em sembla inaudit és que la sala de plens es converteixi en un mini Parlament de Catalunya. Parlen de fets competencials que no ens toquen, aquest és un altre element que provoca desconnexió dels polítics. Estem a Molins de Rei, parlem de Molins i dels nostres problemes.

Tot i això suposo que hi haurà temes que no deixaran escapar. La reivindicació de la bandera espanyola onejant a l’Ajuntament la portaran a la sala de plens?

Ho portarem, sabem que ens diran que no, però ho hem de fer i ens queixarem a la Delegació de Govern o a qui faci falta. Però no és una cosa que per mi sigui important, primer s’han d’arreglar temes socials.

Un dels temes que més està sortint en campanya és la participació ciutadana. Què planteja el PP?

S’han de fer consultes, la gent no es conforma amb votar cada quatre anys i després deixar-ho tot en mans de pactes ocults. Proposem consultes vinculants pels projectes amb una inversió significativa, que superi el milió o els dos milions d’euros. La gent està fins els nassos de que els facin un parc davant de casa i no se’ls consulti. Tornem a la biblioteca, a pocs mesos de les eleccions comencen unes obres que l’oposició en bloc es mostra contraria i la població tampoc està clar que hi hagi un quòrum. S’ha de preguntar als ciutadans sense por.

Quin resultat esperen aconseguir el proper diumenge?

El millor possible. Aconseguir un regidor tal i com està la situació ja és motiu de victòria, però m’agradaria aconseguir un o dos més.

Com creu que pot aconseguir més votants?

A Molins de Rei votants potencials del PP pot haver-hi entre 1.500 i 2.000, com va quedar demostrat a les eleccions generals del 2011. Vull sortir al carrer i aconseguir la confiança de tota aquesta gent.

Relacionats

Etiquetes: ajutsajuts a autònomsajuts a emprenedorsBadalonaBiblioteca Pau VilaCa n'AmetllerCIUcomunitat islàmicacomunitat islàmica de Molins de Reiconsulta vinculantconsultesCornellàDani SánchezDaniel SánchezDaniel Sánchez AjoDelegació de GovernEl MolíEmilio RamosemprenedorsFederació ObreraIAEIbiimpost d'escombrariesmesquitanova bibliotecaordenances fiscalsparticipació ciutadanaPartit Popularplaques solarsPPPP Molins de ReipressupostPSCrebaixa de sousrebaixa salarialXavier Garcia Albiol
EnviarCompartirTuitCompartir
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

16/06/2025
L’edifici de la Loto acollirà la seu de Molivers a partir del primer trimestre del 2025

L’Ajuntament aprova una partida de 200.000 euros per rehabilitar l’edifici de la Loto

03/06/2025
Alfonso Rodríguez és el nou president del PP de Molins de Rei

Alfonso Rodríguez és el nou president del PP de Molins de Rei

15/04/2025
Dolors Montserrat adverteix que els fons europeus de la residència depenen de Pedro Sánchez

Dolors Montserrat adverteix que els fons europeus de la residència depenen de Pedro Sánchez

02/02/2025
L’IBI puja un 3,5% i les taxes municipals un 2,9%

L’IBI puja un 3,5% i les taxes municipals un 2,9%

25/10/2024
El govern sociocomú aprova les ordenances fiscals amb el suport d’Enlaira

El govern sociocomú aprova les ordenances fiscals amb el suport d’Enlaira

25/10/2024
Article següent
Imatge del cartell de la convocatòria // Elisenda Colell

Les Heures-Grup de Dones fa una crida a unir-se a la "vaga de totes"

Més comentat 3

  1. dclosa says:
    10 anys enrere

    Mal vamos si el PP-Molins, sin apenas empezar con esa nueva imagen de Daniel Sánchez Ajo, ya empieza a dudar : Cal prioritzar la despesa social amb “polítiques ni d’esquerres ni de dretes” per davant d’obres com la nova Biblioteca, pero,.. ¿ Está o no está de acuerdo con la nueva Biblioteca? , Su
    antecesor votó favorablemente en el pleno, Lo que no sabemos es a cambio de qué ¿L’Emilio ha estat
    un polític que sempre ha escoltat les propostes independentment d’on vingués i ha votat pel bé del poble? , ¿ o de la seva butxaca? . Si el Emilio ha ficat la pota en moltes coses i no ha perjudicat molt més al PP-Molins perqué la majoría de gent que vota el PP no sap qui es l’Emilio, no mes ho saben els quatre militants dels altrres partits. L’Emilio pensava que la política s’havia de fer d’una altra manera, i de tot cap a la saca.
    Els eixos principals del PP-Molins són economia (sin tener competencias) ocupació ( sin tener competencias) i comerç (sólo Mercat Municipal)., un eix de polítiques socials i un altre de transparència i qualitat democràtica, que lo dicen todos… la rebaixa fiscal o els ajuts als emprenedors, ya se están haciendo desde el gobierno CIU+PSC, Que les empreses de nova creació no paguin cap impost municipal (¿cuales son estos impuestos, el extinguido IAE? ) fins que no generin beneficis nets. Mal vamos si nos tenemos de fiar de comentarios de bares, y de una persona jove propera al PP que va obrir un bar i deia que abans d’impostos tenia beneficis però un cop els pagava els números no li quadraven. És molt trist tenir pèrdues per culpa de l’impost d’escombraries (75€) , l’IBI i l’IAE (para actividades mayores de 1.000.000 €) . ¿ Si durant dos anys o tres se li dóna cert marge l’ajut inicial ho recuperaríem? , Los del PP-Molins viven en la luna de Valencia. , dios nos libre si además de la mala gestión y baja productividad de l’Ajuntament que los contribuyentes tenemos que soportar, éste és convertiria en l’avalador dels locals comercials dels nous negocis fen front al lloguer (¿ y si el local és de compra?) , ¿Uns quatre o sis mesos com a màxim? , ¿y por qué no 2 años, o 10 ? , ¿ pito-pito-ocurrenca del día ?
    ¿Se ha de destinar el IBI a polítiques socials per davant de infraestructures del municipi perquè els temps en els que estem ho demanen?, ¿El Ayuntamiento ahora debe convertirse en Caritas? , Portem quatre anys que per arreglar la economia ¿Els sous dels regidots també s’han arreglat, per que el “sistema” no els pot deixar caure? , Hasta ahora nadie ha decidido abordar de la reducció de l’estructura política de l’Ajuntament, Recordemos que sin apenas mover dedo , se ensacan, por el simple hecho de asistir a un pleno, cada regidor, de los 21 que tenemos, cobra por el morro, 380 € (63.000 Ptas) , y que cada pleno municipal nos cuesta : 21 x 380 = 8.000 € (1.328.000 ptas) / Pleno , y que todo el tinglado político en Molins de Rei, entre sueldos del alcalde, regidores a dedicación completa, cargos de confianza, regidores de oposición, etc. se nos llevan 874.114,64 € /año (145 milions Ptas ) de nuestro Pressupost Municipal , dineros que nos sacan en vena de nuestros impuestos.
    No me parece mal la alternativa del PP en cuanto a ampliar la actual Biblioteca , idea de la que yo fui pionero en éste medio, utilitzant la planta baixa i traslladant els despatxos de Sostenibilitat a Ca n’Ametller, y el Museu al edifici del Moli enterrat, Una bona biblioteca de dos plantes i amb parking , complirà els requisits de l’Àrea Metropolitana i de la Diputació i de la CEE
    Está bien que el primer dia que el PP s’assegui a la sala de plens presentí una moció demanant la rebaixa de sous dels polítics. La gent està desenganxada de la política i, en part, és perquè els polítics no han estat capaços de baixar al nivell dels ciutadans en coses com el sou. No es pot parlar d’ajustos salarials d’un 20% i que els polítics tinguin uns sous similars als de l’any 2007. Proposem una rebaixa del 25% dels sous de l’alcalde i regidors, així com una revisió dels càrrecs de confiança i
    per apropar l’Ajuntament a la ciutadania, aquest és el primer pas, i aixó de la reivindicació de la bandera
    espanyola onejant a l’Ajuntament la portaran a la sala de plens es queixin a la Delegació de Govern o a on qui faci falta, però no és una cosa que pel PP-Molins sigui important, primer s’han d’arreglar temes socials.
    La gente el día 24 saldrá a votar con el cochecito o a dar un paseo, para demostrar a sus vecinos y a sus amigos de que son buena gente y “democrática” y porqué se creen en el derecho a participar en el evento a pesar del dolor de cabeza que tienen en elegir a una candidatura, La gent es conforma amb votar cada quatre anys i després deixar-ho tot en mans de pactes ocults , y no quiere que se les caliente más la cabeza, Al final llegan a la conclusión, no del todo incierta, de que “todos son iguales” ¿ El PP proposen consultes pels projectes el milió o els dos milions d’euros (¿en qué quedamos en uno o dos o es hablar por hablar e igual dá? ). Eso de la participación en serio, no se ha probado aún en Molins de Rei y posiblemete la gent estará fins els nassos de que se’ls consulti continuament. Caso nova Biblioteca : ¿l’oposició en bloc (ICV, ERC, CUP, PP) es mostra contraria? (¿ de dónde saca todo eso? ) ¿ i la població tampoc està d’acord amb una nova Biblioteca? ( falso!) , La població sempre estará d’acord amb una nova Biblioteca , i sempre hi haurá quòrum, Lo que no vol la població és que aixó signifiquin pagar mès impostos. S’ha de informar als ciutadans sense por de l’augment d’impostos que aixó supossará.
    A Molins de Rei votants potencials del PP pot haver-hi entre 1.500 i 2.000, com a les eleccions generals del 2011, i menos en las municipales, y la mayoria votaron al PP por “inercia” , por ser un gran partido (como el hermano mayor de Zumosol) y porqué les sonaba, sin saber siquiera el nombre de su cabeza de lista, Emilio Ramos y se despreocuparon por completo de su seguimiento a lo largo de estos 4 años, Ahora , en vísperas a las municipales, vuelven a tener dolor de cabeza.

    Respon
  2. Pablo says:
    10 anys enrere

    Apreciado Daniel,

    Cada oveja con su pareja:

    Está muy bien, es voluntarioso y hasta es un buen argumento de venta el decir que se priorizará el gasto social versus el de infraestructuras…

    Pero es un discurso casi populista y erroneo..

    Como bien sabrás con la entrada en vigor de la Ley 27/2013, de 27 de diciembre, de racionalización y sostenibilidad de la Administración Local, (por cierto impulsada por su partido), las competencias en servicios sociales deben quedar asumidas por los gobiernos autonómicos, retirando así la mayoría de competencias municipales en materia de asistencia social.

    El papel de los ayuntamientos queda casi relegado a ofrecer una labor de evaluación e información de situaciones de necesidad social y atención inmediata a personas en situación de riesgo o de exclusión social.

    Por otro lado, tu planteas el proyecto de la nueva biblioteca como un gasto y en realidad es una inversión.

    Gente que de esto sabe, (organismos independientes y colegios de economistas), han cifrado el retorno de la inversión en España y mas concretamente en la red de Bibliotecas municipales de Barcelona, en 2,25 euros de beneficio por cada euro invertido.

    Beneficio y retorno al contribuyente, no vaya usted a saber que choricillo o vividor…

    (Si le interesa, puedo explicarle como se calcula el ROI en las Bibliotecas y en otros servicios de titularidad publica).

    ¿Continuo?, venga vamos por ello…

    Respecto a como debe ser una Biblioteca no es algo que sea de libre albedrío del gobernante municipal. Ni siquiera es algo discreccional de los ayuntamientos.

    El como debe ser el servicio publico de Bibliotecas, (que en el caso de Molins por dimensiones es de obligado cumplimiento por parte de la administración municipal), viene definido por las directrices IFLA / UNESCO..

    Huyyy, eso de la UNESCO suena a muy lejano, como a una simple recomendación..

    Pues no, Daniel. Esas directrices se han transcrito y convertido en leyes, nacionales
    y autonómicas.

    Quien dice como debe ser una biblioteca, que superficie debe tener, cuantos puntos de
    lectura, cual debe ser su fondo documental, etc lo marca y obliga las siguiente leyes: (solo le refiero las autonómicas):

    Ley 4/1993, del sistema bibliotecario de Cataluña.

    Desarrollo normativo del mapa de lectura publica de Cataluña.

    Hablemos con un poquito de rigor..

    ¿Que quieres discutir el emplazamiento?…Pues muy bien.

    ¿Que quieres someterlo a consulta ciudadana?…Pues depende de que es lo que quieras consultar, claro. (Hay aspecto NO “consultables).

    ¿Que quieres reformar la actual biblioteca?….Pues estarás haciendo una “ñapa”, fuera del marco normativo, (porque tu proyecto de reforma no puede satisfacer lo obligado por ley, vamos es físicamente
    imposible).

    Es un tema que me interesa y he seguido muy intensamente durante años…. Si deseas que te amplíe la
    información,puedo hacerlo, en publico o en un “estriptese privado”, (via correo electronico)

    ….Como vu vulé
    Un abrazo y suerte en las elecciones.

    Respon
  3. Juan says:
    10 anys enrere

    Creo que lo mejor que le puede pasar al PP de Molins de reí es estar calladito y que le voten los ciudadanos que ya de por si pase lo que pase votarían al PP.
    Es que si habla mucho la caga! (no quiero repetir lo dicho por Pablo y por Dclosa)

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana
Esports

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana

Samar Elansari
16/06/2025
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta
Política

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

Samar Elansari
16/06/2025
L’Ajuntament equipara les condicions salarials de les escoles bressol municipals
Societat

L’escola bressol La Traca incorpora 13 places més d’infantil 1 davant l’alta demanda

Samar Elansari
13/06/2025

VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei
VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei

Samar Elansari
12/05/2025
Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat
VIU Empresa

Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat

Samar Elansari
20/03/2025
Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil
VIU Empresa

Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil

Viu Molins de Rei
18/03/2025

SALUT INTEGRATIVA

mosaic
Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Ariadna Grané - Mosaic
18/02/2025

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

Anna Planas - Mosaic
17/12/2024

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals
Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dra. Montse Casals - Centre Casals
07/05/2025

VIU+

Enderroquen els antics vestidors de l’Atlètic Incresa

Butlletí | Gairebé vint anys de demandes en equipaments esportius

09/06/2025
Solar de la granja

Butlletí I Els pactes de la residència

17/05/2025
La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

02/05/2025
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?