Després de sis hores de competició, l’equip de Molins de Rei, Suzuki Català, es col·loca en primera posició de les 24 hores de motociclisme. El segueixen l’equip Yamalube Folch Endurance i l’Honda Endurance Racing, que en un principi eren favorits.

Sorpresa relativa en l’inici de les 24 hores de motociclisme de resistència del Circuit de Catalunya: l’equip de Molins de Rei, Suzuki Català, és líder de la prova després de poc més de sis hores de competició.
Després d’uns entrenaments on l’equip Honda Endurance Racing, que participen en el campionat del món de resistència i s’han presentat a Montmeló per preparar les 8 hores de Suzuka, han estat clars dominadors, els que tenien el paper de favorits no han tingut un bon inici de competició, i són tercers a una volta dels molinencs. De fet, sobre les sis de la tarda han hagut de fer una reparació al box que els ha fet perdre més de dues voltes.
En segona posició s’ha col·locat Yamalube Folch Endurance, els dominadors de la prova durant els últims anys juntament amb Català. La diferència amb els molinencs, en aquest cas, no supera els 30 segons. Aquests tres equips s’han distanciat molt de la resta des de l’inici de la prova.
Encara queda molta competició i Honda, que ha tingut la capacitat de fer la volta ràpida, pot anar retallant distància. En tot cas, l’inici de Suzuki Català dóna motius per a l’esperança.