El partit que uneix Podemos, Equo i Procés Constituent exigeix que la campanya electoral de les eleccions al Parlament “quedi al marge” dels actes institucionals relacionats amb la Diada de l’11 de setembre per evitar “tensions polítiques innecessàries”.

La coincidència de l’inici de la campanya electoral de les pròximes eleccions al Parlament amb la celebració de la Diada Nacional de Catalunya ha aixecat les sospites de Molins Camina, el partit que uneix Podemos, Equo i Procés Constituent a Molins de Rei. A través d’un comunicat, la formació que compta amb una regidora al ple municipal assegura que és “més que probable” que algunes forces polítiques pretenguin “apropiar-se o donar una nova significació” als actes institucionals relacionats amb l’11 de setembre. “Des de Molins Camina esperem i demanem que això no succeeixi”, reclamen referint-se a l’ofrena floral a Rafael Casanova, principal acte que se celebra a Molins de Rei durant la jornada de la Diada Nacional de Catalunya.
Tanmateix, des de Molins Camina s’informa que en el seu primer any a la política institucional la formació participarà en l’ofrena floral i s’assegura que el partit té “compromís” amb la cultura i institucions catalanes i amb el seu autogovern. “Som i sempre hem estat gent demòcrata i oberta a totes les sensibilitats de la qüestió nacional catalana i la seva resolució”, indiquen en el mateix comunicat. “Entenem que la campanya electoral serà prou llarga com per deixar-la al marge del petit temps i espai que ocuparà l’ofrena i evitar així qualsevol tensió política innecessària”, conclouen des del grup polític liderat per la regidora Ana Aroca.
Diuen…
“s’assegura que el partit té “compromís” amb la cultura i institucions catalanes i amb el seu auto-govern” juajuajuajuajua lo primer encara podria ser, pero lo segon es de traca!!! juajuajuajua, on viuen? es creuen que enganyen ha algu? el seu unic compromis es amb el senyors de Madrid i el seu patetic federalisme que no s’ho creuen ni els mes il.lusos d’ells.
Salut