Un centenar de ciutadans, entre ells regidors de CDC i ERC, s’han concentrat davant l’ajuntament de Molins de Rei per donar suport a Carme Forcadell abans que declarés als tribunals per haver permès el debat sobre el procés d’independència.

La secció local de l’Assemblea Nacional Catalana, Molins per la independència, va organitzar dijous al vespre una concentració de suport a Carme Forcadell, al mateix temps que ho feien a moltes altres poblacions catalanes. L’acte donava suport a la presidenta del Parlament la nit abans que declarés al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya per haver permès que es votessin les conclusions de la comissió del procés constituent.
L’acte va reunir més de cent persones a la plaça de l’Ajuntament de Molins de Rei. Entre els actuals regidors que hi van anar, només n’hi havia de CDC i ERC, que són precisament els membres de la coalició amb què Carme Forcadell es va presentar al Parlament: Junts pel Sí. L’actual president de Molins per la Independència, Josep Miquel Hermoso, va llegir un manifest de suport, que va anar seguit del cant dels segadors i crits d’independència.