• FES-TE SOCI ARA
Dimarts, 17 juny, 2025
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Guia pràctica per votar la reforma de la Carretera

Viu Molins de Rei
27/02/2017
a General, Societat
EnviarCompartirTuitarEnviar

Durant aquesta setmana els ciutadans de Molins de Rei estan cridats a votar quin model de Carretera prefereixen. Es pot votar per internet en qualsevol moment o presencialment el cap de setmana.

Viu Molins de Rei us informa sobre tot el que us cal saber per decidir el futur d’un carrer clau per a Molins de Rei: les avingudes de Barcelona i València, conegudes com la Carretera.

Quines opcions hi ha?

Trets comuns A, B i C

Les tres opcions de reforma tenen en comú la renovació estètica. Es posaran arbres, llums que il·luminin la vorera i es renovaran tots els elements (bancs, papereres, senyals…). Les voreres s’adaptaran a mobilitat reduïda i es canviaran clavegueres i xarxa d’aigua potable. Totes tres opcions mantenen el trànsit actual amb el mateix número de carrils de circulació que ara, incloent els carrils per girar. Un altre tret comú és que a la zona de la plaça de la Bàscula la calçada anirà elevada al mateix nivell que la vorera.

Opció A: continuïtat

Amb l’opció A els canvis es limiten als trets comuns, de manera que és només una reforma estètica.
Els carrils es distribueixen igual que ara: quatre carrils, dos d’ells per a vehicles i dos per a aparcament. Igual que ara, té 122 places de zona blava i 15 de càrrega i descàrrega. Es manté l’amplada dels carrils de circulació (3,35 metres) i de les voreres (3,40 metres).

Opció B: carril bici

L’opció B contempla totes les reformes estètiques de l’opció A i hi suma un carril bici. La distribució de l’espai és la mateixa que hi ha actualment al final de l’avinguda València fins al Parc de la Mariona: un carril d’aparcament, dos de circulació i un carril bici de doble sentit. Per fer el carril bici, es treu un dels carrils d’aparcament, de manera que queden 64 places de zona blava i 12 de càrrega i descàrrega. Amb aquesta opció l’amplada dels carrils de circulació és lleugerament inferior (3,10 metres) i es manté la de les voreres (3,40 metres).

Opció C: voreres amples

L’opció C, igual que l’opció B, a les reformes estètiques de l’opció A hi suma l’eliminació d’un carril per a aparcament. En aquest cas, l’espai alliberat serveix per ampliar les voreres, que passen dels 3,40 metres actuals als 4,50 metres. Amb aquesta opció els carrils de circulació tenen la mateixa amplada que actualment: 3,35 metres cadascun. Els aparcaments són els mateixos que a l’opció B: 64 places de zona blava i 12 de càrrega i descàrrega.

On, quan i com es vota?

Per internet: Cal inscriure’s al registre de participació ciutadana al web de l’Ajuntament. Un cop enviades les dades, es rebrà un correu electrònic amb un enllaç per votar. Es pot fer des del dilluns 27 de febrer fins al diumenge 5 de març a les 14h. Tot i que es va dir que es podria canviar el vot si es canviava d’opinió, no es podrà fer.

NOTA: És possible que el correu trigui diverses hores en arribar.

Presencialment: Cal anar amb el DNI a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (carrer Rafael Casanova cantonada Rubió i Ors, al pati del Palau) en l’horari següent: dissabte 4 de març: d’11h a 14h i de 17h a 20h. Diumenge 5 de març d’11h a 14h.

El personal farà la inscripció del votant al registre de participació ciutadana i després el ciutadà podrà triar l’opció en una tablet. Per evitar cues, l’Ajuntament recomana anar a la mateixa OAC durant la setmana per inscriure’s al registre de participació ciutadana i així poder anar a votar directament el cap de setmana.

Qui pot votar?

Poden votar totes les persones més grans de 16 anys empadronades a Molins de Rei. S’ha habilitat un registre addicional de persones de fora de Molins de Rei que tinguin un comerç a la Carretera, però finalment aquests vots no seran vinculants.

Relacionats

Etiquetes: aparcamentavinguda Barcelonaavinguda Valènciacarreteracarril biciprocés participatiureformavoreresvotació
EnviarCompartirTuitCompartir
Queixes després d'un any de les obres a la carretera

Un lladre és enxampat robant cablejat elèctric dels fanals de la Carretera

24/08/2023
La zona blava i taronja són gratuïtes durant el mes d’agost

Zona blava gratuïta durant tot el mes d’agost

06/08/2023
Mapa de soroll a Molins de Rei elaborat per l'AMB

Objectiu prioritari: pacificar l’antiga Carretera

31/07/2022
L’espai okupat L’Escorça vol atreure la ciutadania amb activitats formatives i lúdiques

L’espai okupat L’Escorça vol atreure la ciutadania amb activitats formatives i lúdiques

25/07/2022
Fotografia de l'Avinguda Barcelona on es veuen els blocs afectats pel tall de llum

Un nou tall deixa sense llum més d’un centenar de persones

13/07/2022
Aturat el desnonament d’una parella a l’avinguda Barcelona

Aturat el desnonament d’una parella a l’avinguda Barcelona

09/06/2022
Article següent
El Camell es posa el banyador per Carnestoltes

El Camell es posa el banyador per Carnestoltes

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    8 anys enrere

    Molts ciutadans de Molins de Rei, creiem que faltaría incorporar una 4ª opció, la de “NO HACER NADA” excepto lo que fuese urgente y esencial : unas nuevas cloacas , reforzar el alumbrado con luz blanca y a 200 Lux en especial en los cruces zebra en semáforos, cambiar la red de distribución del agua ya que tiene muchas pérdidas y eliminar los tercermundistas aforos, pavimentar con asfalto y darle un toque de pintura con pasos zebra en relieve, etc. pero como eso no va a ser posible simplemente porqué erre que erre el que eso estaba incluido en el programa electoral de CIU y la oposición, sin sentido común de las cosas, dopada con los 380€/ pleno/regido, erre que erre opción B, se va a hacer , queramos o no. Todas las opciones presentadas A,B, C , estarian bien si los comerciantes y vecinos de la Carretera , para financiar la obra, admitiesen un cambio en la de calificación del Cadastro y consecuentemente un aumento en el IBI , ya que destinar un pressupost, de 6 milions d’euros (mill millones de pesetas), para no solucionar nada, és un vergonzoso derroche de los dineros de nuestros impuestos, a que tanto nos fustigan.. .
    En cuanto a las votaciones estaria bien que en vez en vez de incentivar a las gentes de institutos y facilitar el voto a los niñacos, con una clara ventaja respecto a los abuelos, en eso de que dominan bien Internet, se restringuiesen exclusivamente a los que cumpliesen las 3 condiciones siguientes : estar empadronados en MdR + que paguen el IBI en MdR + que paguen el impuesto de circulación en MdR, en vez de los niñacos que no han pagado un recibo municipal en su vida.

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana
Esports

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana

Samar Elansari
16/06/2025
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta
Política

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

Samar Elansari
16/06/2025
L’Ajuntament equipara les condicions salarials de les escoles bressol municipals
Societat

L’escola bressol La Traca incorpora 13 places més d’infantil 1 davant l’alta demanda

Samar Elansari
13/06/2025

VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei
VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei

Samar Elansari
12/05/2025
Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat
VIU Empresa

Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat

Samar Elansari
20/03/2025
Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil
VIU Empresa

Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil

Viu Molins de Rei
18/03/2025

SALUT INTEGRATIVA

mosaic
Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Ariadna Grané - Mosaic
18/02/2025

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

Anna Planas - Mosaic
17/12/2024

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals
Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dra. Montse Casals - Centre Casals
07/05/2025

VIU+

Enderroquen els antics vestidors de l’Atlètic Incresa

Butlletí | Gairebé vint anys de demandes en equipaments esportius

09/06/2025
Solar de la granja

Butlletí I Els pactes de la residència

17/05/2025
La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

02/05/2025
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?