L’esclat d’energia de la cantant Koko-Jean Davis, amb una proposta soul, blues i funk, es podrà veure en concert a Molins de Rei diumenge. El mateix dia hi haurà un espectacle de màgia i dissabte Sebastià Portell Clar presentarà el seu llibre ‘El dia que va morir David Bowie’.
Us proposem tres plans culturals per aquest cap de setmana del 18 al 19 de març sense moure-us de Molins de Rei.
1. Sentir un terratrèmol musical

Veure Koko-Jean Davis actuant és tot un espectacle. La cantant del grup The Excitements té una veu espectacular però alhora té un domini del directe que fa vibrar el públic.
Aquest diumenge visita Molins de Rei amb una proposta diferent del grup que l’ha donat a conèixer, anomenada Koko-Jean & The Tonics. Davis s’acompanya de tres reconeguts músics de l’escena barcelonina: a la guitarra, Dani Baraldés (ha actuat amb Dani Nel·lo, Macaco o Jarabe de Palo); a la bateria Anton Jarl (Mambo Jambo, Flamingo Tours…) i a l’orgue Tom Ansink (Big Mama, Vermuth Time…).
La formació liderada per Davis, que acaba de tornar d’una gira per Europa amb The Excitements, presentarà aquesta proposta eminentment soul i blues, però que acaba apropant-se al rock i amb tocs de funk.
El concert serà diumenge 19 de març a les 19 hores a la Traska Truska. L’entrada val 15€
2. Descobrir què va passar el dia que va morir Bowie

David Bowie moria el 10 de gener del 2016. Aquest mateix dia, el protagonista de “El dia que va morir David Bowie” (LaBreu Edicions) acabarà en una sala d’espera per saber si té una malaltia venèria. L’espera li serveix per repassar el seu passat, en una novel·la on l’homosexualitat hi té molt pes.
El llibre és la primera novel·la de l’escriptor i dramaturg mallorquí Sebastià Portell Clar. La presenta a Molins de Rei en un espai privilegiat: la capella del Palau dels Requesens, oberta ja per l’exposició dels Dracs. Glòria Massana, de la Biblioteca Pau Vila, introduirà la presentació.
La presentació es farà dissabte 18 a les 13 hores a la capella del Palau dels Requesens (accés per plaça del Palau).
3. Somiar amb un espectacle de màgia
El temps d’espera fins l’arribada d’una visita a l’hora del te s’omple de màgia a “Tea Time”, dirigit i interpretat pel mag Txema. Inclou aparicions, desaparicions, manipulacions i moltes il·lusions que transformen la realitat. Forma part dels espectacles que porta el grup Xarxa, tot i que s’adreça a tots els públics.
L’espectacle es representarà diumenge 19 a les 17:30 hores a la Peni.