Els carrers del centre de Molins de Rei s’han tornat a omplir en la tercera edició de la nit de compres al carrer, celebrada dissabte 10 de juny. Viu Molins de Rei la permet reviure gràcies a la col·laboració de Guillem Fotògrafs.
Els carrers del centre de Molins de Rei s’han tornat a omplir en la tercera edició de la nit de compres al carrer, celebrada dissabte 10 de juny. Viu Molins de Rei la permet reviure gràcies a la col·laboració de Guillem Fotògrafs.
Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.
La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.
FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei
ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei
Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:
QUI SOM
© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.
© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.
Los desfiles de moda en Pza. Catalunya ha sido un gran éxito , sólo faltaría que los del Ajuntament hubiesen pensado (cosa cada vez más difícil) y hubiesen habilitado unas sillas para la gente mayor, – aún las viejas de madera – delante del escenario, en deterimiento al espacio-negocio de los bares.
The Roof y Entreplats , lleno total.
La tapas del Mercat : Una estafa , con elevados precios, sin poner la descripción de los productos y los pesos de las cosas, la desorganización fue total y evidencia el individualismo y egoismo de los paradistas que esperan, como siempre, que los de l’Ajuntament se lo haga todo. Falta de sillas y la gente echada por los suelos. Los mozos del Mercat – como siempre- estaban de manos cruzadas y los manteles de papel no los reponía nadie, llegando a ser las mesas un espacio asqueroso. El bar del mercat una estrella = 2 € , Todo ello dió una mala imagen de Molins de Rei
El nivel de ventas de los comercios a la baja, no superó las del 2016
Hola gran senyor !!! Els seus comentaris són ridículs, el mercat a triunfat com mai, els operaris han fet la feina ben feta, l’ajuntament ha donat el seu suport a tot el comerç de molins de rei i al mercat, perquè és el que li toqué fer i u ha fet bé, suposo que aquets comentaris sensa cap fonament són per ressentiment al nostre mercat, poble o ajuntament, no u ser i tampoc m’interessa, però la opinió que té sobre el shopping night d’aquest any, que per mi és pur verí, no és real, ha sigut un plaer poguer participar-hi. I en quant a preus i serveis al mercat millor no podien ser. Espero l’any que bé su miri amb més bons ulls.
Bueno, bueno señora meva,… no ens pugem per les parets, encara, ….En primer lloc, no sé com tinc de pendre’m això de “gran senyor” i de si soc mascle o femella … En segon lloc, tampoc no entenc el que vosté considera per “ridícul” d’una crónica breu i objetiva de el que vaig veure i del que vaig provar, i que faría qualsevol persona visitant i independent a aquesta malatissa endogamia de gent de Molins de Rei o de la Palma de Cervelló que no admeten crítiques de cap tipus, i de que es creuen que son els “putos amos” de Molins de Rei o els “putos amos” del Mercat Municipal. El Mercat Municipal és municipal i és de tots, i entre tots el vam pagar al seu dia. Respecto la seva opinió, i li demano també que respeti la meva, de que segons vosté, “el Mercat a triunfat com mai” , No posso en dubte de que els operaris han fet la feina que els hi toca fer, segons el conveni, i ni una coma més ni menys, pero… feina ben feta a l’event de les tapes al Mercat , deixant les taules amb les estovalles brutes , i la gent pel terra per falta de cadires?, No. Senyora meva No, No posso en dubte de que l’Ajuntament – que ho som i ho paguem entre tots – ha donat el seu suport a tot el comerç de Molins de Rei i als paradistes del Mercat que han volgut participar-hi, perquè és el que li toca fer i que segons vosté, creu que ho ha fet bé, i no admet crítica. No li admeto que em digui que “aquets comentaris sensa cap fonament” no tinguin fonament, i si vol , li puc ensenyar fotos i vídeos que vaig gravar, i molt menys que digui, – i és totalment gratuit – de que són per “ressentiment al nostre Mercat, al poble ( que és vila) i a l’Ajuntament”. Crec que vosté en el seu escrit, s’ha deixat portar per un impuls repentí , i que de no ser així , és que neçessita anar al “loquero” . La meva opinió al Viu Molins que tinc sobre el Shopping night d’aquest any és una minsa part de l’informe que tinc en global, i discrepo totalmet amb vosté de que una opinió constructiva, com la meva, “és pur verí “ . ixò no és real ni objetiu. Me’n al•legro per vosté, de que li hagi sigut un plaer poguer participar-hi i de que hagi fet una bona caixa, que per cert, s’ha fet sense l’emissió de tiquets de venda tal com marca la Lei de Comerç (tot amb negre o amb B, segons ho vulgui dir), Me’n al•legro també de que cregui que en quant a preus i serveis al Mercat, millor no podien ser, Discrepo . Certament, si deu vol i es fa, l’any que bé hi tornaré i si els de Viu Molins m’ho permeten, donaré de nou també la meva opinió, ni més ni menys, amb els meus bons ulls, i que deu mel’s conservi.
No he vist, ni he sentit – excepte TV-Molins, que pago, però que no la sintonitzo a Buenavista – als mitjans de comunicació locals, cap article, ni cap programa , ni cap opinió, ni a través de la nostra flamant Radio Municipal de Molins de Rei, ni el dilluns al programa “preguntes (sense preguntes) al senyor alcalde” del Bon dia i bona hora, ni a les tertulies del mateix programa a lo llarg de tota la setmana. Els silencis parlen per sí mateixos….
Fins quan haurem d’aguantar la merda que vomita cada dia en aquestes pàgines, dclosa?
No té altra feina a fer que destruir?
Aquí, de la forma en que s’expressa, l’única merca és vosté, i tindà que aguantar molt , encara.
digo … “merda”