Un nou bus a les 5:25 des de Barcelona omplirà el buit que hi havia entre l’últim autobús nocturn i el primer tren els divendres i dissabtes. A més, s’elimina el recorregut urbà de la N52 que connectava les discoteques de Molins de Rei per fer una nova expedició del bus a Vallirana.

Punt i final a un dels maldecaps que més d’un s’haurà trobat tornant de festa des de Barcelona cap a Molins de Rei els caps de setmana: el Nitbus i el tren no anaven coordinats i si es perdia l’últim bus (el de les 4:20) calia esperar més de dues hores fins al primer tren, que passa a les 6:35 per plaça Catalunya.
A partir de la nit del diumenge 1 al dilluns 2 d’abril, a la línia N50 -la més directa entre Barcelona i Molins de Rei- hi haurà un nou NitBus a les 5:25. Serà només en caps de setmana, però el problema entre setmana no hi és perquè el primer tren passa més aviat (a les 5:23).
N52 a Vallirana sense recorregut urbà a Molins de Rei
D’altra banda, s’elimina el bus urbà nocturn de Molins de Rei, que entre les 2:25 i les 3:40 feia de llançadora entre el Cèltic (c. Foment) i el BeDisco (polígon El Pla).
Aquest bus urbà es va crear per aprofitar que la línia N52 -que va a Cervelló i Vallirana- tenia una franja sense servei entre les 2:20 i les 3:50, fent que en lloc d’estar els busos aturats, fessin de llançadora interna entre les dues zones d’oci de Molins de Rei.
Però ara la línia N52 donarà servei continuat tota la nit, ja que ha afegit un nou bus entre les 2 i les 3 de la matinada. A més a més, l’últim bus de la línia (Vallirana 6:15 – Molins de Rei 6:25) s’allargà fins al polígon El Pla de Sant Feliu per poder enllaçar amb la N12, que va fins a Barcelona.
Perllongament de línies per connectar al Nitbus de Sant Feliu
No és l’única línia que s’allarga. La mateixa N50 perllongarà diverses sortides en sentit Barcelona. Ara mateix hi ha expedicions que només fan el recorregut entre Martorell i Molins de Rei i no arriben fins a Barcelona. Tots els dies de l’any s’allargarà fins al polígon El Pla de Sant Feliu un bus que acabava a Molins de Rei per poder enllaçar amb la línia N12. En caps de setmana també s’allarga fins a Barcelona una expedició que acabava a Sant Feliu.
El mateix a la N41, que també connecta Barcelona i Molins de Rei però passant per Sant Boi i amb final a Sant Sadurní d’Anoia: també allargarà fins a Molins de Rei un bus que es quedava a Martorell. Alhora, la línia deixa de donar servei a Martorell per escurçar temps de trajecte. Tots els horaris s’ajusten i ara sortirà de Barcelona a les 0:25 i les 3:00.
Tots els canvis al Nitbus es faran la nit de l’1 al 2 d’abril. D’altra banda, a partir del dimarts 3 d’abril es fan actualitzacions en dues línies diürnes: es modifiquen dos horaris de la L62M (Sant Feliu – Molins – Sant Vicenç – Torrelles) i un de la L61 (St. Boi – Sta. Coloma – St Vicenç – Molins – St. Feliu). Tot plegat es suma a la modificació del MolinsBus per ajustar-se als horaris escolars.