Molins de Rei CF 0-1 Penya Unión Màlaga. Els de Santi Fernández comencen la temporada amb una derrota a casa contra un nouvingut a Segona Catalana.

El Molins de Rei Club de Futbol va començar temporada ensopegant a casa contra la Penya Unión Málaga per 0 a 1. L’equip entrenat per Santi Fernández, que afronta el seu segon curs a Segona Catalana després de la permanència de l’any passat, es va veure sorprès per un nouvingut a la categoria en el Josep Raich.
Jairo Conesa va fer l’únic gol del partit en el minut 56 aprofitant una “badada defensiva”, segons ha explicat el club. Durant el partit l’equip molinenc no va trobar la forma de crear ocasions de gol davant el conjunt de Sant Boi de Llobregat, que va estar molt contundent en defensa i ben plantat sobre el terreny de joc.
El Molins, que enguany torna a jugar els seus partits a casa els diumenges a les 12 hores, va patir mitja dotzena de baixes de jugadors que, teòricament, podrien ser titulars. Un fet que va minvar les seves aspiracions. El pròxim partit portarà al Molins al camp de la UD San Mauro.