• FES-TE SOCI ARA
Dimarts, 21 juliol, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

El PSC es compromet a construir un nou vial a la pota sud de Molins de Rei com a alternativa a la Carretera

Clàudia Ferràndiz
22/05/2019
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

El candidat socialista contempla establir una rotonda darrere de l’Institut Lluís de Requesens i emplaça l’Estat i la Generalitat a “millorar la connectivitat, l’accessibilitat de Quatre Camins”, així com “l’accés a l’autopista”. 

L’alcaldable del PSC, Xavi Paz, durant la roda de premsa // Clàudia Ferràndiz

L’alcaldable del PSC a Molins de Rei, Xavi Paz, s’ha compromès a definir “el nou vial de la pota sud” del municipi en una roda de premsa aquest dimarts. La proposta consisteix a establir una “nova rotonda” darrere de l’Institut Lluís de Requesens per oferir “una alternativa a la mobilitat” de la Carretera, tenint en compte que és una zona on s’hi faran obres a partir de la setmana que ve.

Paz ha afegit que la proposta facilita “l’increment de places d’aparcament en superfície”. En aquesta línia, els socialistes volen “consolidar i augmentar” les “zones de regulació taronja”, i implementar la “zona verda per a residents” en alguns barris. També contemplen estudiar la creació d’”aparcaments soterrats” tant a la plaça de la Llibertat, com al Parc Pont de la Cadena, espai que plantegen reformar.

Facilitar l’accés a l’autopista

El candidat a l’alcaldia del PSC ha remarcat que, per la seva banda, l’Estat i la Generalitat de Catalunya han de “millorar la connectivitat, l’accessibilitat i la situació de Quatre Camins”, així com l’”accés a l’autopista” a través de la “pota nord de Molins de Rei”, on hi ha la gravera del barri de la Granja. Segons Paz, aquest nou accés a Molins de Rei permetria “descongestionar el centre de la vila”. 

Millores en el servei de Rodalies

Xavi Paz ha destacat que la reforma de l’estació de tren de Molins de Rei, pressupostada en més de 7 milions d’euros, és “la major inversió de l’Estat” en el municipi “en els últims 30 anys”. El cap de llista ha assegurat que aquestes obres permetran una “major capacitat de les andandes” i, com a conseqüència, que arribin “doble combois”. A més, els socialistes aposten per “incrementar la freqüència” i “la capacitat de transportar usuaris amb Rodalies”.

El candidat socialista considera que aquestes millores en l’accessibilitat permetran que Molins de Rei continuï “sent atractiu”. Paz ha assegurat que serà més fàcil que vinguin “habitants de l’entorn” a gaudir de “la qualitat de vida”, “l’espai” i “l’activitat cultural” del municipi, i això facilitarà que comprin i beneficiïn el comerç local. 

Relacionats

Etiquetes: accessibilitateleccions municipalsEleccions Municipals 2019Miguel ZaragozamobilitatPep PuiggaríPSCPSC Molins de ReiXavi Paz
EnviarCompartirTuitCompartir
Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

10/07/2026

L’Ajuntament demana al ministeri una actuació temporal per millorar el punt negre del pont de l’N-340

25/06/2026
Xavier Berlanga serà el candidat d’Aliança Catalana a l’alcaldia

Xavier Berlanga serà el candidat d’Aliança Catalana a l’alcaldia

20/06/2026
Molins de Rei s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua 

Molins de Rei s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua 

02/06/2026
Les famílies del Club Atletisme Molins denuncien falta de manteniment de l’espai d’entrenament

El govern sociocomú aposta per una zona d’atletisme a la Gravera

15/05/2026
Les jornades tècniques de turisme de Catalunya reflexionen sobre el potencial del patrimoni al museu del Renaixement

Les jornades tècniques de turisme de Catalunya reflexionen sobre el potencial del patrimoni al museu del Renaixement

16/04/2026
Article següent

Carles Ros (CUP): "No busquem repetir l'actual govern"

Més comentat 2

  1. dclosa says:
    7 anys enrere

    Vist el vergonyós debat del dimecres dia 22 al Foment , en el que es va demostrar la manca de professionalitat dels candidats a l’alcaldia i la infanti lesa i la lleugeresa de les seves propostes, mal ho tenim els molinencs per encertar el dia 26 un nou alcalde amb preparació.
    Deplorable que d’ els 30 Milions del Pressupost Municipal 2019, Onze, 11 Milions s’els mengin les Despeses de personal (diners que paga l’Ajuntament a tot el personal, (incloent aquets polítics), contractats “dins”l’ Ajuntament
    Javier Paz Penche : massatgista- fisioterapeuta, ha treballat a Residència Blume¸ exfisioterapeuta del RCD Espanyol i secció d’hoquei patins del Futbol Club Barcelona fins al 2008 , “càrrec de confiança” en l’Ajuntament de Gavà (PSC) fent funcions de gerent del Patronat d’Esports, i com a portaveu a l’oposició ( època Arcas) a l’Ajuntament de Molins, ha arribat a cobrar un total de 65.094 € anuals, l’any 2003 fou escollit regidor de l’Ajuntament de Molins de Rei, i de 2011 al 2013 alcalde de Molins de Rei. NO ESTÀ PREPARAT PER SER ALCALDE.
    Ara , desprès de dormir a la palla ( i cobrar puntualment cada mes durant 7 anys) l’alcaldable del PSC a Molins de Rei, Xavi Paz Penche, se li ha despertat el cervell i vol donar diners a FOMENTO augmentant el capítol 7. TRANSFERENCIES DE CAPITAL (diners que dona l’Ajuntament a altres administracions per pagar obres públiques) , que al 2019 ha estat de 1.6 Milions per fer “un nou vial de la pota sud” amb “nova rotonda” darrere de l’ Institut Lluís de Requesens : ERROR, ERROR , DE ROTONDA RES DE RES, L’UNIC A FER ÉS COMUNICAR EL PLA AMB LA CARRETERA DE CALDES.
    “creació d’”aparcaments soterrats” tant a la plaça de la Llibertat, com al Parc Pont de la Cadena” : ERROR ERROR , ABANS DE FER APARCAMENTS S’HA DE DEFINIR LES CONSTRUCCIONS DE EDIFICIS : AUDITORI, GRATA-SE’LS, ETC.
    ”accés a l’autopista” a través de la “pota nord de Molins de Rei”, a on hi ha la gravera del barri de la Granja : ERROR , ERROR , PER CONECTAR AMB L’AUTOPISTA MILLOR QUE ES FACI A LA NOVA VARIANT DE PAPIOL.
    la reforma de l’estació de tren de Molins de Rei, pressupostada en més de 7 milions d’euros, : SOLS 1 MILLIÓ SON PER L’US DE LA GENT.
    “incrementar la freqüència” i “la capacitat de transportar usuaris amb Rodalies” : UTOPIA , L’AJUNTAMENT NO TE COMPETÈNCIES EN L’EXPLOTACIÓ DE RENFE
    Molins de Rei continuï “sent atractiu” i vinguin “habitants de l’entorn” a gaudir de “la qualitat de vida”, “l’espai” i “l’activitat cultural” del municipi, i això facilitarà que comprin i beneficiïn el comerç local : FIRA CANDELERA, GASTROTECA, BIRRES, NO , NO GRÀCIES….
    Tal com deia el filòsof alemà Friedrich Nietzsche, “La política es el camp de treball abonat per ments mediocres, que sols volen sometre la ciutadania”
    Los políticos actuales apenas tienen desarrollo fuera de la política, no han desarrollado valor social a través de una profesión en la empresa privada. La clase política no tiene un perfil profesional más allá del cobijo de los partidos, “Los partidos son verdaderas agencias de colocación”

    Respon
  2. Retroping: El conseller Damià Calvet es compromet a impulsar els nous accessos a Molins de Rei - Viu Molins de Rei

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Entren a robar en diversos habitatges del carrer Verdaguer durant la nit de divendres
Societat

Entren a robar en diversos habitatges del carrer Verdaguer durant la nit de divendres

Samar Elansari
20/07/2026
Més de 700 persones celebren a la Ricard Ginebreda la victòria d’Espanya a la final del Mundial
Societat

Més de 700 persones celebren a la Ricard Ginebreda la victòria d’Espanya a la final del Mundial

Samar Elansari
20/07/2026
José Reyes guanya els premis Clic! dedicats a la renaturalització
Cultura

L’esport de competició pren protagonisme a la 28a edició dels premis Clic!

Viu Molins de Rei
18/07/2026

VIU Empresa

Els Préstecs Emancipació s’amplien fins als 40 anys per facilitar la compra del primer habitatge
VIU Empresa

Els Préstecs Emancipació s’amplien fins als 40 anys per facilitar la compra del primer habitatge

Viu Molins de Rei
17/07/2026
Refugis climàtics: els espais on protegir-se de la calor a Molins de Rei
VIU Empresa

Refugis climàtics: els espais on protegir-se de la calor a Molins de Rei

Viu Molins de Rei
15/07/2026
Un model empresarial que innova, creix i s’obre al món
VIU Empresa

Un model empresarial que innova, creix i s’obre al món

Viu Molins de Rei
26/06/2026

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

10/07/2026
El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?