El primer equip de la secció blaugrana d’aquest esport ha fet una sessió de preparació al Poliesportiu Municipal, on els joves del Club Esportiu Molins de Rei han pogut veure els seus ídols.

Una jornada especial pels aficionats a l’hoquei patins de Molins de Rei. El primer equip de la secció d’aquest esport del Futbol Club Barcelona, que milita a la màxima categoria i és màxim referent de la disciplina, ha entrenat aquest divendres al Poliesportiu Municipal.
“Ens van demanar a veure si podien entrenar a la pista de terrazo perquè tenen un partit en un terreny de joc del mateix material”, explica a Viu Molins de Rei Jordi Roselló, membre de la junta directiva de la secció d’hoquei del Club Esportiu Molins de Rei.
I dit i fet, Aitor Egurrola i companyia al municipi. Durant la sessió, alguns dels més petits del CE Molins de Rei han pogut fotografiar-se amb els seus ídols, que també han signat estics. “Ha estat un plaer i un honor”, descriu Roselló.
“L’experiència ha estat molt maca, sobretot pels nens que han pogut venir”, afegeix el membre de la junta de l’entitat molinenca. “Nosaltres hem gaudit mirant com els petits gaudien. Esperem que es pugui repetir l’experiència”, conclou.
A més, aquest dimarts han anat al Palau Blaugrana a veure el partit contra el Deportivo Liceo i els jugadors molinencs han estat protagonistes dels petits partits que es fan al descans.