L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) atén consultes presencialment amb cita prèvia i el cementiri torna a obrir les portes, tot i que amb les restriccions de la fase 1 del desconfinament.

L’avançament del desconfinament comporta la reobertura de diferents serveis municipals que havien hagut de tancar portes a causa de la pandèmia del coronavirus. És el cas de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), que ja atén consultes presencialment amb cita prèvia.
Per demanar-la cal fer-ho a través del web municipal o trucant al telèfon 93 680 33 40. Tot i així, des de l’Ajuntament recomanen continuar fent els tràmits telemàticament en la mesura del possible per evitar aglomeracions.
Un altre espai que obre de nou al públic és el cementiri municipal, que en aquest cas ho fa sense restriccions més enllà de les que ja estableix la fase 1 de la desescalada pel que fa a vetlles, cerimònies i reunions de persones.
Des del consistori expliquen a través d’un comunicat que les instal·lacions municipals van recuperant de mica en mica l’activitat presencial, però que tot i així es prioritza el teletreball entre el personal de l’administració municipal per tal de garantir un desconfinament el més segur possible.
Més comentat 1