El torneig d’hoquei solidari organitzat per la Fundació Joan Petit aterrarà el 20 de maig al Poliesportiu Municipal. Més de 400 infants participaran en la jornada, que té com a objectiu recaptar fons per al càncer infantil.

El proper 20 de maig el Poliesportiu Municipal acollirà la 23a edició de la Festa-Torneig d’hoquei Joan Petit. El torneig té com a objecte recaptar fons per destinar-los a la Fundació Joan Petit Nens amb Càncer. La Fundació Joan Petit és una entitat sense ànim de lucre que té per objecte l’atenció als afectats directament i indirectament pel càncer infantil i la divulgació del coneixement d’aquesta malaltia. Cada any la fundació organitza un torneig d’hoquei solidari en una localitat de Catalunya i enguany Molins de Rei serà l’amfitriona.
Durant la jornada festiva es duran a terme partits d’hoquei amb la participació d’uns 400 infants de diferents clubs d’arreu de Catalunya. A més, el torneig Joan Petit comptarà amb la participació en l’organització del Club Hoquei Molins de Rei, que s’han mostrat visiblement emocionats de poder organitzar el torneig d’enguany tot afirmant que “portem només dos anys de rodatge i en un principi no veiem clar poder organitzar el Joan Petit però quan l’ajuntament ens va mostrar el seu suport vam decidir tirar endavant amb l’organització”, ha explicat Oriol Ávila, president del Club d’Hoquei Molins. Els padrins de l’edició d’enguany seran el jugador del FC Barcelona d’hoquei, Ignasi Alabart; i la meteoròloga molinenca, Mònica Usart.
En l’acte de presentació del torneig Joan Petit, Molins de Rei ha rebut la “Cullereta”, una cullera de fusta que l’acredita com a municipi amfitrió de l’edició d’aquest 2023. El testimoni l’ha passat el municipi de Calafell, seu del torneig de l’any 2022. “Estic segur que Molins de Rei acollirà l’organització del Joan Petit amb les mateixes ganes i il·lusió que vam posar nosaltres”, ha assegurat l’alcalde de Calafell, Ramon Ferrer, en fer l’entrega de la “Cullereta” al batlle de Molins de Rei, Xavi Paz.
Per la seva banda, el regidor d’Esports, Ramon Sànchez, ha volgut agrair al Club d’Hoquei Molins la disposició per organitzar aquest tipus de torneig i ha assegurat que és un “orgull per a Molins poder acollir enguany el torneig Joan Petit”. El president de la Fundació Joan Petit, Joan Torner, per la seva banda, ha posat en valor el compromís dels municipis que acullen cada any el torneig i ha exposat que “és un acte de solidaritat dels municipis que l’acullen”. La informació del torneig, així com la programació, es podrà consultar en les properes setmanes a la web de la Fundació Joan Petit Nens amb Càncer.