El candidat popular a l’alcaldia ha emès un comunicat a les xarxes socials agraint a totes les persones el suport a la seva candidatura. Valverde ha volgut remarcar que des del partit volen fer “un canvi real a la política municipal” especialment en polítiques de neteja i seguretat.

La campanya electoral arriba a la seva fi i ara el resultat ja queda en mans de la ciutadania de Molins de Rei. Antonio Valverde, el candidat del PP a l’alcaldia, ha volgut tancar la campanya amb un vídeo a les seves xarxes socials on vol mostrar l’agraïment del partit “a totes aquelles persones que se’ns han apropat durant aquests dies”.
En el seu comunicat, Valverde, ha explicat que estan molt contents de la rebuda que han tingut tots els candidats de la llista del PP durant aquests dies de campanya i ha explicat que estan compromesos “a treballar per totes aquestes persones que no han tingut veu durant aquests quatre anys”. Antonio Valverde, ha remarcat que el seu projecte consistirà principalment a “treballar per millorar la vida de les persones de Molins de Rei”.
Al final del vídeo, el candidat del PP, ha volgut recordar que per part de la seva formació política la prioritat és treballar en totes aquestes “petites preocupacions” que segons el seu punt de vista s’han deixat de banda aquesta última legislatura com “la seguretat, la neteja i el tracte de tu a tu amb la ciutadania” i, finalitza dient que el seu compromís és “fer un canvi per un millor Molins de Rei”.