Les múltiples absències del molinencs van ser clau en la derrota (3-0). El Municipal Ciutat Cooperativa és un dels desplaçaments més durs de la lliga. La situació del Molins segueix sent crítica.
El Molins de Rei marxava cap a Sant Boi amb l’única intenció de sumar els tres punts. La lesió de Mario del passat diumenge, l’absència de Rebollo i la dels juvenils Eric Criado i Oleguer Presas, produïa una certa inseguretat per enfrontar el partit.
En els primers minuts de joc el Molins va tenir les ocasions, però el rival es va avançar sobre el minut 28 (1-0). El Molins va reaccionar creant ocasions de gol però mai materialitzant-les, arribant al descans amb l’1 a 0 en el marcador.
A la represa, l’Unión Málaga, va fer el segon. El Molins estava contra les cordes i s’havia de llençar a l’atac però ho va fer sense èxit. Ja a 10 minuts per acabar el matx, els locals van fer el definitiu 3-0 en una jugada força polèmica, ja que el davanter es va emportar la pilota amb la mà, o almenys això van reclamar els homes de Joan Garcia.
El partit va acabar amb un 3-0 que segueix deixant al Molins en zona de descens. L’actitud dels molinencs va ser bona, ja que en cap moment va donar el partit per perdut. En cas de victòria de l’Esparreguera al Masquefa aquest cap de setmana, el Molins serà l’antepenúltim classificat. La setmana vinent el Molins rep al Sant Andreu de la Barca, setè de la classificació.