El principal partit de l’oposició ha mostrat el seu desacord amb els canvis a l’organigrama de l’Ajuntament i considera que la reacció de l’alcalde a l’informe de la interventora és “una mesura a la desesperada que posa en crisi l’estructura interna de l’Ajuntament”.

Una setmana després de que l’equip de govern donés a conèixer l’informe de la interventora que detecta indicis de prevaricació i tràfic d’influències, el portaveu del PSC, Xavi Paz, ha valorat els últims esdeveniments i les decisions preses pel consistori. Segons Paz, només tres hores després de que es conegués el contingut de l’informe, el Govern municipal va dur a terme la reorganització interna i política de l’Ajuntament a través de la resolució 586. Paz considera que és “una mesura presa a destemps i sense la intenció real de solucionar els problemes que arrosseguem des de fa un any”.
El candidat a l’alcaldia pel PSC acusa a l’alcalde d’estar “actuant a la desesperada amb el que sembla un últim intent de netejar la seva imatge però realment ha suposat un pas enrere i més caos i confusió”. Paz s’ha mostrat sorprès pels canvis aplicats des d’Alcaldia ja que, segons el candidat socialista, “cap Ajuntament fa una reorganització interna a dos mesos de les eleccions”.
Xavi Paz, en roda de premsa, també va afirmar que durant el mes de febrer es van incorporar tres persones a l’Ajuntament sense que els seus càrrecs estiguessin dotats al pressupost de l’any 2011. “No estem d’acord que es nomeni un cap de comptabilitat quan encara no s’ha aprovat el buidatge de les competències de la interventora”, va dir Paz en referència a l’ascens a gerent de l’assessor d’alcaldia i la reducció a la mínima expressió de les competències d’Intervenció.
Els socialistes consideren que aquestes decisions “amplien el caos econòmic i financer” i fan pal·lesa “la crisis interna” que pateix l’Ajuntament de Molins de Rei. Paz va remarcar que una vegada més s’evidencia la manca de lideratge i inacció de l’alcalde: “anem enrere en lloc de trobar solucions realistes i que generin confiança davant la ciutadania“, va concloure Paz.