Sota el lema “Ni un plat buit!” es celebra una campanya solidària durant tot el dissabte a l’escola Pont de la Cadena. Es realitzarà una recollida d’aliments amb la col·laboració de les entitats de lleure, un dinar popular i activitats lúdiques per infants i joves.
La campanya solidària “Ni un plat buit!” ha estat organitzada per l’Agrupament Escolta Jaume Vicenç Vives, l’Esplai MIB, l’Esplai l’Agrupa i Creu Roja, amb el suport de la Regidoria d’Emancipació Juvenil. Així, es vol donar resposta als efectes de la situació socioeconòmica actual de famílies del territori amb una recollida d’aliments que s’entregaran a Creu Roja per tal que aquesta entitat en gestioni l’entrega a les famílies beneficiàries del programa del Banc d’Aliments.
Per recollir els aliments, els infants i joves de les entitats de lleure de Molins de Rei aniran als domicilis molinencs i els portaran a l’Escola Pont de la Cadena, on hi haurà el punt de recollida i es realitzaran totes les activitats. Aquells ciutadans que ho desitgin podran portar personalment els aliments directament a l’escola, durant aquest dissabte de 10 del matí a 3 de la tarda.
A les tres es durà a terme un dinar popular, amb una gran paella de carn. Els tiquets del dinar es poden comprar a les seus de les entitats i a la Llibreria Barba, a un preu de 3 €. A partir de les 16.30 h s’iniciaran una sèrie d’activitats lúdiques adreçades a infants, joves i famílies. Per als infants de 6 a 13 anys s’ha programat una gimcana de jocs, per als joves de 14 a 18 anys hi ha prevista una xerrada sobre violència de gènere i per als adults, una xerrada sobre lleure + jocs/dinàmiques.