L’IES Bernat el Ferrer ha acollit la setena edició del Dia de l’Emprenedor de la Vall Baixa del Baix Llobregat, on han participat 128 alumnes de Batxillerat i Formació Professional. L’institut Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts i l’institut de Corbera de Llobregat han estat els guanyadors.

Els 128 alumnes que han participat a la setena edició del Dia de l’Emprenedor són estudiants dels instituts Lluis de Requesens i Bernat el Ferrer de Molins de Rei, l’institut Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts, l’institut Corbera de Corbera de Llobregat i el Vall d’Arús de Vallirana.
El Dia de l’Emprenedor és una gran trobada de joves que actualment estan realitzant Batxillerat, independentment de l’opció curricular que estiguin cursant, o formació professional, i té l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor a través d’activitats didàctiques realitzades al llarg d’un matí. Aquest cop va ser el passat dijous 17 de novembre, quan es van celebrar dos concursos, el d’emprenedors i el d’idees innovadores.
El concurs d’emprenedors el va guanyar l’institut Gabriela Mistral mentre que el d’idees innovadores se’l van endur estudiants de l’institut Corbera, amb la idea de negoci SPEED LOOK, un servei informàtic de recerca personalitzada de roba i complements per als clients situat a les entrades dels centres comercials. Els guanyadors van obtenir un premi de 500 euros.
A més dels concursos, Àlex Francés, de l’empresa E-urek, va fer una ponència sobre innovació empresarial. L’alcalde de Molins de Rei, Xavi Paz, va presidir la cloenda de la jornada i va encoratjar els joves a tirar endavant els seus projectes, tot apel·lant a la seva “capacitat creativa i imaginativa” per superar els moments difícils que hauran d’afrontar. L’Ajuntament ha valorat l’edició d’enguany com “un èxit de participació”, tot i que el número de joves s’ha reduït de 182 alumnes fa un any a 128 enguany.
El Dia de l’emprenedor compta amb suport de la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i el Fons social europeu de la UE i està organitzat conjuntament per diversos municipis de la Vall Baixa del Baix Llobregat.
Hasta que se topen con la administración, la cual no parará de poner obstáculos hasta conseguir quitar ilusión y dinero…..