L’alcalde, Xavi Paz, creu que tot i l’arxivament de la denúncia de la Fiscalia contra Ivan Arcas i el seu equip es demostra que hi havia “irregularitats administratives”. Per a Paz, el desenllaç de la polèmica demostra que “calia posar ordre a l’Ajuntament”.

L’equip de govern municipal, format per PSC i CiU, els dos partits que van portar en campanya electoral a l’Oficina Antifrau els comptes de l’Ajuntament de Molins de Rei, valora l’arxivament de la denúncia de la Fiscalia contra Ivan Arcas i el seu equip com “una ratificació del convenciment de que calia posar ordre a l’Ajuntament”, en paraules de l’alcalde, Xavi Paz. “La resolució judicial posa de manifest les sospites que ja teníem i també ho ratifica l’auditoria encarregada a la Diputació de Barcelona“, conclou Paz, que va basar en aquest aspecte gran part de la seva campanya electoral que l’ha portat a l’alcaldia.
El fet de que la justícia consideri que no hi ha il·legalitats però si un cúmul d’irregularitats és el que destaca l’actual alcalde. “Queda demostrat que hi havia irregularitats administratives i això referma la nostra convicció de posar ordre i treballar per millorar l’estat de les finances de Molins de Rei”, ha assegurat Paz en declaracions a aquesta redacció. L’alcalde s’ha mostrat “satisfet” de l’arxivament de la denúncia i ha acceptat donar compte del desenllaç de la història al ple municipal d’aquest dijous 26 d’abril, tal i com havia demanat l’exalcalde, Ivan Arcas.
L’altra demanda d’Arcas és que l’Ajuntament obri un expedient informatiu a la interventora que va posar la denúncia, Gemma Vigatà. Respecte aquest punt l’Ajuntament prefereix no pronunciar-se, tot i que Paz assegura que “està en estudi”. L’antiga interventora es troba actualment suspesa de sou i feina per l’ajuntament de Pallejà, on treballa des de que va marxar de Molins de Rei.
Les declaracions de l’alcalde no s’han fet fins sis dies després que El Llaç es fes ressò de l’arxivament de la denúncia. Des de la Casa de la Vila es justifiquen assegurant que el document no va entrar per registre fins el dimecres 19 d’abril, tot i que el document va ser signat pels fiscals el 23 de febrer i notificat a les parts denunciats el 7 de març, segons han informat a Viu Molins de Rei fonts implicades en el cas.
A estas alturas, ya sabemos que en política , y especialmente en estos organismos, hay distintas varas de medir, y van en función del patido de turno que los regentar Son un falacia , por lo que no hay que darle tanta importancia.
Las urnas hablaron hace ya casi un año, y castigaron la informalidad de lo que vienen a llaman “treballar per el poble” y la visión que tenia el que priorizó sus intereses personales de jubilacion, y se bajó del barco en el momento peor.
¿ Cuando dejaremos de menearnos la perdiz y vamos a repasar en serio, punto por punto el programa electoral del PSC ? , Ya estábamos en plena crisis, y esta vez no se admiten escusas,…
I que ha de dir,reconeixar que varen mentir?que no es veritat?aixó no ho faran mai,i recordeu que estan a la opsoició van perdre un regidor
Han quedat demostrades les irregularitats comeses en la contractació.
Enric, de tu no m’ho esperava,et feia mest llest i honest,que d’altres
Ramón, jo només dic el que diu la interlocutòria, que les irregularitats administratives existeixen. El que hauria d’haver fet alcaldia en aquell moment és corregir la situació. Una abraçada Ramón.