El PSC de Molins de Rei ha celebrat el seu primer any al capdavant del govern municipal amb una paella popular. L’alcalde, Xavi Paz, fa un balanç positiu i assegura que el seu eslògan de campanya, “el canvi a millor”, era “una frase amb contingut i amb compromís de treball”.

Més de 150 persones van assistir a la tradicional paella popular del PSC. Aquest cop, l’alcalde va explicar les accions més destacables dutes a terme pel govern sociovergent al consistori molinenc. “El canvi a millor era una frase amb contingut i amb compromís de treball ferm i rigorós”, va assegurar l’alcalde davant els assistents. Entre els presents, el diputat del PSC al Congrés dels Diputats, José Zaragoza també va voler acompanyar a la família socialista.
Abans de menjar, Paz va explicar les accions més destacades dutes a terme pel govern sociovergent. Paz va remarcar “la transparència, la millora contínua i la participació de la ciutadania” com els trets distintius de la seva gestió i es va comprometre a continuar desplegant el seu programa tant des de la seva responsabilitat actual com alcalde com des del govern municipal quan Joan Ramon Casals li prengui el relleu en la segona meitat del mandat.

La tradicional paella popular es va celebrar el passat diumenge 3 de juny. Així, els socialistes recuperaven una tradició al pati de l’escola Alfons XIII que l’any passat no van dur a terme al trobar-se immersos en plena campanya electoral. Durant tot el matí, els mes petits van estar entretinguts amb diversos jocs i activitats organitzades. Amb la paella popular, van tancar els actes de celebració del seu primer any de mandat que han portat a l’alcalde, Xavi Paz, a explicar l’acció de govern per diversos punts del municipi.
Por lo que se deduce de las fotografias , de las 150 pesonas que dicen asitieron, la mayoria abueletes. Lo que hace un plato de arróz…..
La realidad es la que lo que ha hecho el PSC de Molins de Rei hasta ahora, a lo largo de su primer año al capdavant del govern municipal, aparte de la paella popular, ha sido muy poca cosa, y eso de un balanç positiu, i “el canvi a millor”, nada de nada.
Un año de pérdida de tiempo,de improvisación, de paràlisis del gobierno, de inacción que dicen los comunistas ICV , A pesar de ello, objetivamente, hay que considerar que la “señalitica horizontal” y parkings en descampados, han mejorado respecto a los anteriores.
A lo que respecta a “la participació ciutadana” , un cero, un cero patatero , Las regidurias de CIU y PSC se les acumulan las instancias sin respuesta, con el mismo estilo del paquito, que decía….. “estos expediéntes son para solucionar ahora y estos otros el tiempo los solucionará” , No , no vamos bien.
Efectivament estic d’acord amb el senyor Closa, vull dir, “Teresa”, però aquest no és el problema. El problema el tenim amb les despeses absurdes que es fan. Sincerament, cal un responsable, director … de protocol? No sé el que cobra, però lluny deu estar de ser mileurista. Tothom sap com funciona l’ajuntament per dins (extensible a altres ajuntaments cal dir) i qui no ho sap, doncs bé, no cal tenir gaire imaginació. Qui ho vulgui saber, que li pregunti a algun funcionari que hi treballi.
Enganyen a qui vol ser enganyat. Si voleu ser productius comenceu a crear teixit empresarial i això només es fa amb persones competents i amb responsabilitats. Uns consells gratuïts; primer de tot quan arribin peticions d’alguna empresa molinenca, contesteu, feu un pla estratègic seriós pels polígons industrials, no aquesta cosa que hi ha ara, que no m’atreveixo a qualificar-la, no poseu pals a les rodes a les petites empreses que comencen. Podria continuar, però suposo que tampoc cal gastar energies amb coses que sonen a xinès,
Jordi : ¿Cual és el problema? , , ¿ Cómo funciona el ayuntamiento, Hay algún índice de productividad? , ¿ Quien y de qué, nos engañan? , ¿El ayuntamiento tiene que ser productivo o inproductivo con pérdidas sin justificar como alardea constantemente en las tertulias de los miércoles en Radio MdR el presidente del PSC local , Sr. Barrios?
¿ Cual era el índice de productividad del ayuntamiento al inicio de la legislatura con el PSC y cual será cuando dejen la alcaldía? , ¿ Alguien sabe que és y como se aplica el índice de productividad en un ayuntamiento? , ¿En plena crisis, hay peticiones de alguna empresa o es Usted Sr. Jordi , visionario?
Viven en otro mundo esta gente. Llevan un monton de elecciones bajando de votos y siguen pensando que lo hacen bien. Por mucho que arreglen una calle y pinten las fuentes no ven que hay muchos molinenses en paro y pasandolo muy mal mientras ellos hacen tonterias?
Eh!! No tenim que oblidar el nou Mercadona, gestio imporantisima del ajuntament, i que ha donat feina a tanta gent de Molins. Efectivament patetic, un any per plorar i uns politics que no veuen la realitat ni les necesitats del poble i la seva gent. Cada cop estan mes lluny dels ciutadans.
jo també m'afegeixo als comentaris, a part de 'dir que tot va a millor', podrien dir alguna cosa que vagi a millor? perquè la crisi va a més, però no a més millor, sinó a més pitjor, la participació ciutadana s'ha estampat contra un ¿formulari? dubtós, polititzat, mal fet, ambigu…ja no sé ni que dir-li. l'àrea de joventut fa pena i encara més el desconeixement del seu regidor, i ah: que els joves son els que s'estan menjant més la crisi, amb un 50% d'atur. algú ha vist algun pla de formació o d'ocupació? perquè els seus partits han disparat el preu de la FP i la Universitat..
si us plau, prou de mentir dient que tot ha canviat a millor. o pensen que una mentida repetida mil vegades es converteix en veritat?