L’Atlètic Incresa cau 1 a 0 al camp de la Penya Recreativa Sant Feliu de Llobregat. Els del barri del Canal fan una demostració d’actitud una jornada més però paguen cara la manca de creativitat al centre del camp i l’excés de joc directe.

L’Atlètic Incresa ha perdut els dos primers partits de lliga i en aquest inici de temporada ha mostrat les seves virtuts i els seus defectes. La situació, de moment, no és preocupant. En una categoria com la Tercera Catalana els equips que mostren actitud, ganes i coratge en el terreny de joc acaben sortint endavant, i els del barri del Canal han demostrat que en això van sobrats tant en la derrota de la primera jornada com en el partit d’aquest diumenge. Però la manca de creativitat dels blanc-i-blaus és evident i cal solucionar-la.
[pullquote]La manca de creativitat dels blanc-i-blaus és evident i cal solucionar-la[/pullquote]
Començava el partit contra la Penya Recreativa Sant Feliu de Llobregat amb alguns aficionats al bar del Municipal de La Falguera mirant el partit de l’Espanyol – coses dels nous horaris del futbol professional – i amb una calor força intensa i típica de els 12 del migdia. El nou tècnic de l’Atlètic Incresa, Rafa Martínez, va apostar per un 4-4-1-1 disminuint el màxim possible la distància entre la defensa i el centre del camp. L’objectiu: que l’equip local no es sentís còmode. I la cosa li va sortir bé ja que els de Sant Feliu no creaven ocasions de perill. El centre del camp format per Jona Nuñez i José Manuel Rubio ho tallava tot. El problema era que els del barri del Canal tampoc creaven perill i és va entrar en una dinàmica de partit avorrida per a l’espectador. Gairebé sense ocasions i amb un matx que convidava a anar a veure l’Espanyol al bar es va arribar al final de la primera part.

A la represa semblava que l’Atlètic Incresa avançava posicions però tot va ser un miratge que no va durar més de 10 minuts. Al minut 55 una passada a l’esquena de la defensa molinenca va ser aprofitada Eric Bracke qui va fer l’1 a 0 després de superar la sortida del porter amb calma. A partir d’aquí les carències dels blanc-i-blaus es van fer evidents. El centre del camp no creava joc i només s’arribava a la porteria contrària a partir de tímides ocasions a pilota aturada. A més, jugadors com Jordi Vargas i Gerard Salines, amb capacitat de desequilibri, van sortir lesionats. La baixada física de l’Incresa durant els últims 20 minuts de partit va fer que els “Pajaritos” controlessin el joc i gaudissin, fins i tot, d’alguna oportunitat per fer algun gol més.
Al final 1 a 0 a l’electrònic en un partit que no passarà a la història pel seu bon joc. Les conclusió positiva és que l’equip del barri del Canal torna a demostrar garra i actitud en el terreny de joc. A més, l’equip s’ha fet amb Jonathan Bergua, amb passat al Molins de Rei CF, un porter de garanties. La conclusió negativa és que l’Atlètic Incresa encara no ha demostrat que vol fer quant té la possessió de la pilota aquesta temporada. 0 punts de 6 possibles. Calma, això és només l’inici d’una lliga molt llarga.
Fitxa tècnica
Penya Recreativa Sant Feliu de Llobregat: José Moreno, Pau Cardo, J.Miguel Álvarez, Francisco Loro, David Torrejón, Eric Bracke, Juan Rivas, Juan Pablo Ortega, Pedro Suárez, Mario Fuentes i Roger Ayora. Suplents: Christian Roldan, Xavi Felez, Oliver Ribas, Albert Peña i Víctor Martínez.
Atlètic Incresa: Jonathan Bergua, Xavier Villasanta, Roque Bonilla, Jonatan Nuñez, Jordi Vargas, Gerard Salines, Erik Serrano, Pol Muela, David Ruíz, Francesc Canal i José Manuel Rubio. Suplents: Francisco Ruíz, Jose Paño i Eric García.
Gols: 1-0: Eric Bracke (’55)
Viu Molins de Rei et va explicar el partit en directe des del Municipal de la Falguera d’aquesta manera.