S’aprova una moció que insta a la creació d’una ponència unitària entre tots els grups polítics municipals per reclamar a l’Autoritat del Transport Metropolità que Molins de Rei passi a ser zona 1 del sistema tarifari integrat de transport públic.

De la mateixa manera que el suport popular a què Molins de Rei sigui zona 1 de transport públic va en augment, també es segueix treballant a nivell polític. En el ple municipal del mes de febrer, s’ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Iniciativa i Esquerres en la qual s’insta a la creació d’una ponència unitària que agrupi a tots els grups polítics municipals amb representació a l’Ajuntament. Aquest nou ens seria l’encarregat de gestionar les negociacions que poden portar al municipi a incloure’s a la primera corona tarifaria.
L’objectiu d’aquests grups municipals és que aquestes gestions amb l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i la Generalitat de Catalunya no quedin exclusivament en mans del govern municipal, format per CiU i PSC. I és que des de l’oposició tenen la sospita de que hi ha un certa manca de compromís real per part de la sociovergència cap a aquesta reivindicació. A més, s’entén que amb la unió de tots els grups municipals es tindrà més força a l’hora de negociar.
Tot i que Joan Ramon Casals és el primer alcalde que ha demanat formalment el canvi, és cert que ni ell ni cap regidor del seu partit -com tampoc cap socialista- ha estat present a les concentracions ciutadanes realitzades cada dimecres. A més, el portaveu de la Plataforma d’Usuaris de Transport Públic de Molins de Rei, Josep Lluís de Hoyos, ha confessat a Viu Molins de Rei que Casals “ni tan sols ha signat la petició”. Hoyos també ha reconegut que els socialistes Xavi Paz i Miguel Zaragoza sí ho han fet. Aquests fets fan que des del col·lectiu i els partits polítics que impulsen aquesta moció hagi una certa desconfiança respecte els moviments que pugui fer -o deixar de fer- l’equip de govern.
S signar es prioritari per demanar el canvi tarifari i veus que menbres del partit que portava tota la vida governan la vila son els que demanen les signatures i mai s’havia demanat fins ara…..es veu de lluny el llauto. Per tant crec que una comissio amb tots els partits politicis a mes de representatiu tindra mes força
I els companys del Papiol i de Castellbisbal que es fotin, no?
Perquè no expliqueu la veritat del que suposa ser zona 1 amb el tema del RTM i de l’IBI? No us interessa, no?
Mireu els enllaços que vaig deixar al Viu a d’altres notícies sobre aquest tema. Vergonya!!! A exprèmer el poble, sigueu d’un color polític o d’un altre. Feu fàstic, busqueu-vos una feina de veritat i deixeu de viure del cuento, lladres!!!