Les joventuts d’ERC han celebrat a la Federació Obrera de Molins de Rei el seu dotzè congrés. Aniol Costa ha estat nomenat com a nou portaveu. No hi ha representació molinenca a l’executiva juvenil comarcal dels republicans.

Les JERC del Baix Llobregat han organitzat el seu dotzè congrés a la Federació Obrera de Molins de Rei. L’acte, que ha iniciat l’alcaldable d’ERC i regidora Sílvia Guillén, ha servit per nomenar Aniol Costa com a nou portaveu del grup juvenil dels republicans a la comarca.
Tot i ser de Cervelló, Costa és l’estudiant del Bernat El Ferrer que es va emportar un reconeixement del Fòrum de Treballs de Recerca gràcies a un original estudi sobre l’impacte social d’Instagram a Molins de Rei. Aquest treball el va portar a organitzar un concurs de fotografies fetes a través d’aquesta xarxa social -#capturamolins- que va ser una de les novetats de la Festa Major 2013.
Durant el seu discurs, Costa ha cridat a convèncer els indecisos per tal que es sumin a posicions independentistes. “Ens els haurem de guanyar, demostrant que valem prou, que estem a l’alçada i que els som útils”, ha afirmar el nou portaveu comarcal de les JERC. “A més de preocupar-nos el mateix que a ells els preocupa també els oferim solucions”, ha proclamat el jove.
No hi haurà cap molinenc entre els càrrecs organitzatius de les JERC del Baix Llobregat. Amb Costa com ha màxim responsable, les JERC volen “donar una major importància a l’àmbit municipal enfront del comarcal” i impulsar la formació de la militància per afrontar amb garanties les properes eleccions municipals. Costa agafa el relleu d’Arnau Mata.