Unes 60 persones de Molins de Rei participen en la tercera edició de la Marxa del Baix Llobregat contra la Violència Masclista, que va reunir al voltant de 500 baixllobregatins.

Molins de Rei ha tornat a estar present en la Marxa del Baix Llobregat contra la Violència Masclista. Uns 60 molinencs han participat d’una iniciativa organitzada pel Consell de Dones del Baix Llobregat i que lluita contra una de les xacres més vergonyoses de la societat.
Els participants han anat de Molins de Rei fins a Sant Feliu de Llobregat, trobant-se a mig camí amb les persones vingudes del Papiol. El camí ha finalitzat al parc Torreblanca, on s’ha fet un acte que ha tingut l’actuació de la coral del Casal de la Dona de Molins de Rei.
Segons la regidora d’Igualtat de l’Ajuntament de Molins de Rei, Jessica Revestido (PSC), present en la marxa, ha estat un acte que s’ha realitzat en un ambient “festiu al mateix temps que reivindicatiu” que ha reunit al voltant de “500 persones” d’arreu de la comarca.