La construcció serà enderrocada en “un parell de mesos”, segons informa el consistori. L’objectiu és “posar en valor l’edifici principal i millorar els accessos”, argumenten el govern municipal.

L’Ajuntament de Molins de Rei i els representants de legal del Canal de la Infanta han arribat un acord per enderrocar l’edifici annex a la Casa de les Aigües. Un pacte que ha cristal·litzat en un conveni per l’expropiació de la construcció, que serà enderrocada “en un parell de mesos”, segons informa el consistori a través d’un comunicat.
L’edifici annex a la Casa de les Aigües envaïa part de la vorera del carrer Verge del Pilar. Segons el govern municipal format per CDC i PSC, aquesta actuació permetrà “ampliar el vial i la vorera”, al mateix temps que “permetrà posar en valor” la Casa de les Aigües, construïda a començaments del segle XIX. Segons l’alcalde de Molins de Rei, Joan Ramon Casals (CDC), l’enderrocament permetrà “dignificar aquest espai cèntric i important”. Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde, Xavi Paz (PSC), afegeix que aquesta actuació coincideix amb els objectius d’“embellir l’espai públic, millorar els eixos viaris i les comunicacions i posar en valor el patrimoni local”.
Tanmateix, la sociovergència assegura que vol “participar activament” en les celebracions del 200 aniversari del Reial Canal de la Infanta que tindran lloc l’any 2019. Un homenatge on ja no es podrà mostrar una de les parts molinenques d’aquest canal, el pont de Can Capellans, enderrocat recentment.
No por muchos paseos y fotos de los gobernantes (Marin-CIU , Zaragoza-PSC, Paz-PSC, Casals-CIU ), se derribará el edificio antes …. ,