La Zona Esportiva Ricard Ginebreda del barri del Canal de Molins de Rei no ha solucionat els problemes amb l’aigua calenta de les dutxes. Alguns usuaris segueixen queixant-se que es troben amb l’aigua freda. L’Ajuntament assegura que s’acabarà de solucionar definitivament quan comenci la tercera fase de les obres, posposada fins l’11 de desembre.

Ja fa dos anys que el camp de futbol Ricard Ginebreda es va convertir en Zona Esportiva Ricard Ginebreda, amb l’ampliació dels espais per encabir el judo i l’halterofília. Quan és a punt de començar la tercera fase de reconversió d’aquest espai, que ampliarà encara més l’equipament per crear espais per a la gimnnàstica i l’escalada, segueixen havent-hi problemes amb un dels serveis més bàsics: l’aigua calenta.
Des del 2015, quan es va realitzar la segona fase amb els espais del judo i l’halterofília, les dutxes i la calefacció han tingut problemes. A l’estiu del 2016 els usuaris ja van denunciar a Viu Molins de Rei que la falta d’aigua calenta s’havia convertit en una constant, cosa que amb l’arribada del fred, ara fa un any, havia passat a ser un greu problema.
De nou, a les portes de l’hivern i amb una onada de fred a punt d’arribar, alguns esportistes han tornat a traslladar a aquest diari les seves queixes de que es segueixen trobant que, quan obren l’aixeta de la dutxa, l’aigua surt freda o no és prou calenta.
La solució, amb la tercera fase
Fonts municipals expliquen a Viu Molins de Rei que aquest estiu han estat fent diverses actuacions en la instal·lació per solucionar-ho i que gràcies a això la situació “ha millorat molt” però que, tot i això, “la instal·lació segueix anant justa”. No obstant, el consistori diu que ara els problemes es limiten a les parts més allunyades de la caldera i cap al final del dia.
Aquestes mateixes fonts afegeixen que, veient que segueixen els problemes, han encarregat una auditoria a l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per detectar què falla. Segons l’Ajuntament, tot quedarà solucionat completament quan es facin les obres de la tercera fase de la Zona Esportiva, ja que inclouran una millora de tota la instal·lació d’aigua calenta. Els treballs havien de començar aquest dilluns però s’ha acabat posposant. En principi, la data d’inici definitiva de les obres de la tercera fase acabarà sent l’11 de desembre. Està previst que les obres acabin el novembre del 2018, però el problema amb l’aigua calenta s’hauria de solucionar abans.
Bon dia,
Tornem a estar sense aigua calenta a La Zona Esportiva Ricard Ginebreda, portem tot l’estiu igual, però amb la calor es dissimula la problemàtica, ara que va arribant el fresquet és impossible dutxar-se després d’un entrenament. Per part de diversos usuaris de la instal·lació ja hem intentat per diverses vies trobar una solució, sense cap mena de resposta.
Demanen que prenguin accions per resoldre la situació.
Gràcies,