El guardó que entrega ERC Molins de Rei al compromís nacional i social recordant la primera regidora molinenca obre candidatures per a la tercera edició. Només Ignasi Termes repetirà com a membre del jurat.

Després de dues edicions amb pràcticament els mateixos encarregats de triar els guanyadors, el III Premi Caterina Casas tindrà cares noves al jurat. Els nous membres seran Magí Canyelles, músic i impulsor de projectes culturals i musicals; Rosa Ricart, activista veïnal; Ignasi Termes, activista polític i promotor cultural; un familiar de Caterina Casas i Oriol Ibàñez com a president d’ERC. L’únic que era a l’antic jurat és Ignasi Termes. Marxen Antònia Castellana i Carme Puig, i també ha canviat el representant d’ERC, ja que abans el president del partit era Joan Carles Soler.
Ells hauran de triar els dos guardons del Premi Caterina Casas: el nacional i el social, per reconèixer la feina d’una persona o col·lectiu dels Països Catalans durant l’any anterior. El premi fa alhora un homenatge a Caterina Casas, la primera dona que va assumir un càrrec polític a Molins de Rei.
Fins al 18 de març es poden propostes de persones -també a títol pòstum- o col·lectius a rebre el premi. Es poden enviar per correu electrònic a molinsderei@esquerra.cat, a la publicació del Facebook del partit sobre els premis, al Twitter amb l’etiqueta #PremiCasas o físicament posant una butlleta en una urna que hi ha al Casal Caterina Casas i Maymó -la seu d’ERC- i que el partit també portarà pels carrers de Molins de Rei durant el mes de març.
Els anteriors guanyadors han estat: al compromís nacional Muriel Casals -a títol pòstum- i Carme Forcadell. Al compromís social l’han rebut la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) i Pro Activa Open Arms. El premi es lliurarà a principis d’abril.