• FES-TE SOCI ARA
Dimarts, 17 juny, 2025
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Antonio Valverde (PP): “Les línies vermelles estan vinculades a la política nacional i no a la municipal”

Clàudia Ferràndiz
16/05/2019
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

Antonio Valverde és l’alcaldable del Partit Popular a Molins de Rei. Considera que els dos últims anys de legislatura han estat un “caòtics” i un “retrocés” per al municipi. Assegura que donarà suport a qualsevol proposta que sigui “a favor de la gent”, si té una “explicació raonable” i una “gestió lògica”. Amb ell segueix la sèrie d’entrevistes de Viu Molins de Rei als candidats a l’alcaldia.

L’entrevista al candidat del PP, en vídeo // David Polo
El candidat a l’alcaldia del PP a Molins de Rei, Antonio Valverde // Jose Polo

Ens trobem a la plaça del Mercat. Com és que ha volgut que ens reunim aquí?

Sé que la gent té moltes idees preconcebudes de què és una persona de dretes i del PP, però jo sóc un treballador, i la meva dona també. Ella treballa de dilluns a dissabte. Els dissabtes, quan em quedava sol amb la meva filla, passejava amb la nena, anàvem a totes les places i els parcs. La plaça que em porta més records és la del Mercat, on veníem a jugar una estona.

Vostè és una cara nova en la política molinenca. Quina relació té amb el municipi?

Visc a l’Avinguda de València. Vaig venir a Molins de Rei a finals del 2006. La família de la meva dona hi vivia, i quan tens fills petits, com més a prop la família, millor.

Parlem de la situació del partit que encapçala a Molins de Rei. El PP va perdre la representació al ple municipal fa 4 anys. Què creu que va portar la formació a aquesta situació?

Una mala connexió amb la militància i amb la ciutadania. He preguntat a representants polítics de l’Ajuntament i a altra gent per les persones que estaven en aquell moment, i tots reconeixien que els faltava un punt de vinculació amb la realitat de Molins de Rei. Lamentablement, durant quatre anys no s’ha establert aquesta connexió. 

Comencen de nou?

Partim de zero, no ens autoenganyem dient que estem en una situació meravellosa. Reconeixem que estem en una mala situació.

Com intentaran revertir aquesta situació?

Amb treball, il·lusió i ganes. No és una qüestió de les eleccions municipals, és una qüestió de fer la feina constantment, amb persistència, i fer l’esforç màxim que puguem. I si no es pot fer, no es podrà, però s’ha de posar el treball.

Antonio Valverde encapçala la llista del PP a Molins de Rei // Jose Polo

És un projecte a llarg termini?

M’ho estic passant molt bé. La veritat és que la idea és que sigui un projecte a llarg termini. Com que m’agrada la política, no tinc cap voluntat de deslligar-me’n.

Per tant, malgrat que el partit no obtingui representació al ple, PP Molins de Rei no desapareixerà.

Quan acabin les eleccions, la idea és tenir temps i espai per formar un PP a Molins de Rei amb més recursos i gent. Ara estic concentrant molt la feina en mi mateix, però no és per una qüestió de falta de gent. Després dels comicis farem una reunió i anirem assentant les bases d’un projecte més sòlid. No pots venir a unes eleccions, desaparèixer i pretendre que a les següents et votin. Ha d’haver-hi un projecte sòlid, persistent.

Després de les eleccions del 2015, això no va passar.

Fins on jo sé, no, tot i que em vaig implicar a partir del 2017.

S’ha decidit a liderar el projecte, però només vostè i la número 2 de la llista són de Molins de Rei. Li falta múscul al partit?

La realitat és que gent de Molins de Rei que sé que són de centredreta o de centre, que comparteixen les mateixes inquietuds que jo, no s’atrevien a fer aquest primer pas cap endavant en la política. Estic segur que col·laborarien amb nosaltres sense problema si fóssim dins del ple municipal, però que no volien formar part d’una llista ni significar-se com a membres de PP.

Per què?

Et puc explicar una anècdota de les eleccions generals. Passejava pel carrer, i dues persones quan van creuar-se amb mi, van xiuxiuejar: “Feixista”. Jo, que no m’he posat mai amb ningú en tota la meva vida, que no he estat capaç d’aixecar la veu a ningú. Davant d’aquesta situació, com puc obligar algú que es posi en una llista del PP?

Si la gent no dona la cara pel partit és per aquest tipus d’exemples?

Sí, però no només per això. Hi ha gent que, si no es dedica professionalment a la política o no té els típics estudis que sembla que poden donar lloc a ser polític, pensen que no tenen per què ser polítics. En realitat, en l’àmbit municipal, qualsevol persona amb voluntat de fer coses a favor del municipi serveix com a polític. 

Com valora l’última legislatura?

Desgraciadament, ha estat molt condicionada per la política nacional. Si som justos, hi ha hagut alguns avanços en la primera part de la legislatura, però els dos últims anys han estat caòtics, estrambòtics. Han estat un retrocés per a Molins de Rei.

Quins són els principals problemes del municipi?

Els dos problemes més greus que té ara, que es barregen, són el demogràfic i el de l’habitatge. En el demogràfic, ens trobem els dos extrems: d’una banda, la problemàtica dels joves per obtenir habitatge al municipi, i de l’altra, la situació de la gent gran.

Què passa amb la gent gran?

En l’última dècada, la qüestió demogràfica per a la gent gran ha canviat. La gent, afortunadament, viu més i millor, i vol quedar-se a casa seva o, si no pot, a residències a Molins de Rei. És un drama haver de marxar.

Antonio Valverde té 49 anys // Jose Polo

En aquest sentit, què opina de la residència per a la gent gran?

És imprescindible, però hi ha un problema, que tampoc és quelcom que es vulgui dir en veu alta per part del govern municipal ni dels partits polítics, perquè evidencia que la situació no és bona. L’Ajuntament de Molins de Rei té un deute de 14 milions d’euros. 

Què comporta, això?

T’impedeix realitzar totes les coses que vols; t’obliga a jerarquitzar i a deixar de fer coses. Per què l’Ajuntament no ha pogut fer una residència per a gent gran? Perquè has d’escollir amb molt de compte el model de gestió, ja que no pot assumir ni el cost ni la gestió d’aquesta residència amb caràcter fixe. 

Com es posiciona el PP al respecte?

Si som al ple municipal, donarem suport a la gestió d’una residència per a gent gran, impulsarem la seva construcció, demanarem que es potenciïn els serveis d’atenció domiciliària i, amb una comissió, buscarem figures i mètodes perquè la gent gran i la jove puguin tenir opcions vitals més importants a Molins de Rei. Cal buscar alternatives, com experiments que fan que gent jove i gent gran convisquin, donant-se suport mútuament. 

I com ho volen fer?

Des d’una òptica de transparència i claredat. No sóc partidari d’aquest esquema dels últims anys de l’Ajuntament de fer constantment plans que serveixen per dilatar durant dos o tres anys les gestions, i no haver de prendre aquestes decisions que jo considero ofegades pel deute de 14 milions d’euros. Jo li demanaria a l’Ajuntament menys plans i més actuació directa.

Parlava també de facilitar l’accés a l’habitatge. 

Vull estimular l’economia, que la gent tingui menys impostos i els joves i adults tinguin accés a la vivenda en unes condicions de lloguer o de compra factibles. Hi ha poques diferències entre el que jo vull i el que voldria un partit com abans era CiU o el que és el PSC en el seu vessant més socialdemòcrata. Hi ha una confluència de principis econòmics i d’ideologia.

Com vol estimular l’economia?

Potenciant aquells que tenen l’oferta, fent que tinguin uns estímuls perquè aquesta oferta no sigui excessiva. O ajudant als qui demanen aquests habitatges perquè tinguin beneficis econòmics per buscar-los, parlant amb els bancs, les administracions de finques, els constructors…

Quin paper juga l’habitatge públic en tot això?

Evidentment, jo no sóc partidari que tot això es faci a càrrec de l’habitatge públic. S’ha de promocionar i potenciar que la societat privada funcioni, i si no ho fa, llavors és quan l’habitatge públic i la societat pública han de funcionar. Des de la meva òptica de dretes, no sóc partidari de limitar per decret els lloguers o les rendes, però sí que és veritat que cal potenciar que no siguin abusives i que les persones tinguin dret a una estabilitat social al seu habitatge i amb la seva família. Això són drets fonamentals als quals cal donar suport.

El personal de l’Ajuntament pateix condicions laborals precàries amb, per exemple, baixes que no són substituïdes. Per què creu que s’ha arribat a aquesta situació?

Tot és el mateix problema. Per què estan en aquesta situació els serveis municipals? Perquè tenim un deute de 14 milions d’euros. Aquest deute t’impossibilita renovar llocs, pagar bons salaris als funcionaris, tenir una gestió lògica. No hi ha diners suficients per tenir uns bons serveis i equipaments municipals.

Veient el seu discurs, sembla que estem en ruïna. Tot i això, l’Ajuntament ha anat complint la Llei d’Estabilitat Pressupostària durant els últims anys.

Hi ha una diferència entre estar en ruïna, en fallida o limitat. No dic que Molins de Rei estigui en fallida o ruïna, però la realitat és que ens queden problemes que es van allargant en el temps. La limitació en la capacitat econòmica de l’Ajuntament ha impedit que els serveis municipals funcionin. 

L’alcaldable del PP a Molins de Rei // Jose Polo

I des del PP, com ho pretenen millorar?

Cal potenciar la capacitat econòmica de l’Ajuntament i jerarquitzar millor la situació. Entenc que l’Ajuntament no ha jerarquitzat bé les seves prioritats en els últims anys i ha deixat de banda els serveis municipals. Nosaltres donarem suport a qualsevol gestió que signifiqui planificar millor els serveis municipals i fer que siguin dignes. No podem confondre que nosaltres creiem en la societat privada i que ha de ser el motor de l’economia, amb la idea que estem en contra de l’actuació pública. La garantia que la societat privada és el motor del creixement és que hi hagi una supervisió i un control adequat per part dels organismes públics.

En matèria de cultura, quines mancances creu que té el model cultural de Molins de Rei?

A mi em falta un cinema, una vida teatral més plena. No sóc capaç de veure quin és el model cultural de l’Ajuntament. Jo diria que més que un model cultural, té un model d’associacionisme. L’Ajuntament ha de potenciar associacions, però no pot substituir-les. Han de tenir vida pròpia. A vegades algunes associacions només tenen vida quan l’Ajuntament les potencia.

Què proposen?

Donarem suport a totes les associacions de Molins de Rei, comprovarem que l’Ajuntament tingui una voluntat real de potenciar la cultura en tots els àmbits, i intentarem que els equipaments municipals serveixin per potenciar aquesta cultura.

Per tant, creu que el model cultural actual està poc definit.

Quin és el model cultural? No ho tinc molt clar. El de l’Ajuntament? De la CUP? De Junts per Molins? Hi ha hagut una preocupació excessiva en l’últim any per fer coses que no són les que ha de fer el municipi. 

A què es refereix?

Campanyes constants de participació ciutadania, de transparència, de violència de gènere… Qualsevol cosa menys apropar-se als problemes directes del municipi. 

Les campanyes per prevenir la violència de gènere no són necessàries a Molins de Rei?

Hi ha una diferència entre creure que no són necessàries i estar constantment fent-les. L’Ajuntament no és la Generalitat ni l’Estat. Ha de lluitar activament contra la violència de gènere, i contra qualsevol tipus de maltractament infantil o domèstic. Però a vegades tinc la sensació que en l’últim any gran part de l’actuació de l’Ajuntament es dirigeix només això. Sé que són paraules políticament incorrectes, però aquesta no és la finalitat primordial de l’Ajuntament, és una de les seves finalitats.

També comentava que s’han dut a terme moltes campanyes de participació ciutadana. Què n’opina al respecte?

Els qui potencien aquestes campanyes de participació ciutadana en realitat estan soscavant la democràcia representativa, perquè no creuen en ella. La CUP no creu en la democràcia representativa, part de l’esquerra tampoc. Creuen en la democràcia directa que ells desgraciadament imposen. Com que no hi creuen, el que volen fer són campanyes de participació ciutadana constantment. Cal retornar les decisions a l’Ajuntament i al ple municipal.

Té línies vermelles amb alguns partits a l’hora de fer pactes de govern?

Les línies vermelles estan vinculades a la política nacional i no a la municipal. Si no hi ha cap interferència en l’àmbit nacional, en el sentit de grans conceptes ideològics i sobiranistes, no hi ha cap línia vermella. Jo parlo amb tothom. Ara, hi ha coses a les quals no podré donar suport, i d’altres a les quals sí, encara que me les digui un noi de la CUP.

Antonio Valverde durant l’entrevista // Jose Polo

Hi ha alguna proposta a la qual sàpiga ja que no hi donarà suport?

Una cosa que no m’agrada és aquesta voluntat constant i reiterada d’apartar els cotxes de la via pública. És una tendència general que vol que ara, a les viles, els pobles i les ciutats, no hi hagi cotxes. Ho diu una persona que no té ni carnet. Aquesta tendència no m’agrada i difícilment hi donaré suport. Però sí que en donarem a qualsevol cosa que sigui a favor de la gent, si té una explicació raonable i és una gestió lògica.

Quin resultat esperen aconseguir a les eleccions?

Sóc optimista per moltes raons. No són només eleccions municipals, sinó que són també europees. Hi ha un flux de persones que potser no votarien si només fossin locals, però que en ser també europees sí que ho faran. Tinc una base ferma i sòlida, i un bloc de vots que flueix entre diversos partits. Si em donen suport, em permetran aconseguir almenys dos o tres regidors.

La part més personal del candidat

Què va estudiar?

Vaig estudiar Dret i sóc advocat autònom.

Quines són les seves aficions?

Quan era petit, era molt aficionat als còmics, sobretot de superherois. Tinc una col·lecció d’uns 2.000 o 3.000 còmics. També m’agrada la literatura, el cinema, la televisió, l’esport professional americà… 

I si hagués de triar un llibre, una pel·lícula o una sèrie, i un grup de música?

De llibre, Fundación, d’Isaac Asimov. La pel·lícula, La Guerra de las Galaxias, tot i que ara estic entusiasmat amb tot el cinema de Marvel. De sèrie de televisió moderna, Joc de Trons, però també Expediente X, Start Trek… I de música, haig de dir un cantant: Bruce Springsteen.

Podria definir un defecte i una virtut seus?

Crec que sóc bona persona. Un defecte potser és que m’excedeixo en algunes coses. Els advocats sovint hem de conciliar molts interessos confrontats. A vegades intento no perjudicar a ningú en excés. Potser m’excedeixo a l’hora de no voler perjudicar la gent.

Quin lloc triaria per reunir-se amb els amics a Molins de Rei?

Normalment ens reunim a la Granja, perquè els meus dos fills han anat a la Sínia, així que és un punt de trobada que ens ajunta a tots.

Viu de lloguer o de compra?

En un pis de compra. Bé, encara estic pagant-ne el préstec.

Relacionats

Etiquetes: Antonio Valverdeeleccions municipalsEleccions Municipals 2019entrevistes candidats municipals 2019Partit PopularPPPP Molins de Rei
EnviarCompartirTuitCompartir
Alfonso Rodríguez és el nou president del PP de Molins de Rei

Alfonso Rodríguez és el nou president del PP de Molins de Rei

15/04/2025
Dolors Montserrat adverteix que els fons europeus de la residència depenen de Pedro Sánchez

Dolors Montserrat adverteix que els fons europeus de la residència depenen de Pedro Sánchez

02/02/2025
Pancarta de Llibertat presos polítics a la façana municipal de Molins de Rei

El TSJC accepta el recurs del PP perquè l’Ajuntament retiri la pancarta de ‘Llibertat Presos Polítics’

29/11/2023
Els mapes i els gràfics que expliquen els resultats de les eleccions municipals 2023 a Molins de Rei

Els mapes i els gràfics que expliquen els resultats de les eleccions municipals 2023 a Molins de Rei

02/06/2023
El minut a minut i resultats de les eleccions municipals 2023 a Molins de Rei

Antonio Valverde titlla de “fracàs” el resultat electoral del PP

30/05/2023
El PSC revalida victòria electoral amb més regidors que mai

El PSC revalida victòria electoral amb més regidors que mai

29/05/2023
Article següent
L’F.C.C-TRS Honda i el Centre Salinas de nou al podi

L'F.C.C-TRS Honda i el Centre Salinas de nou al podi

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    6 anys enrere

    Antonio Valverde Cornejo, (edat?) , licenciat amb dret i advocat autònom, casat, dos fills que viuen a la Granja, , la seva dona treballa de dilluns a dissabte, l’Avinguda de València a Molins de Rei des del 2006 en un pis de compra encara pagant-ne el préstec, militant del PP a partir del 2017,
    “Per dedica-se professionalment a la política municipal s’ha de tindre preparació i estudis , no serveix qualsevol persona sols amb voluntat de fer coses a favor del municipi” : Correcte
    “Els dos últims anys a l’Ajuntament (CIU+ERC+CUP) han estat caòtics, estrambòtics i ha estat un retrocés per a Molins de Rei : Correcte
    “El problema de la Residència es que l’Ajuntament de Molins de Rei té un deute de 14 milions d’euros. has d’escollir amb molt de compte el model de gestió, ja que no pot assumir ni el cost ni la gestió d’aquesta Residència, aquesta decisió ja neix ofegada pel deute de 14 milions d’euros” : Correcte.
    “El PP vol un Ajuntament amb menys plans i amb més actuació directa” : Correcte,
    “E PP vol estimular l’economia, que la gent tingui menys impostos i els joves i adults tinguin accés a la vivenda en unes condicions de lloguer o de compra factibles. : Correcte
    Hi ha poques diferències entre el que vol el PP i el que vota a CiU o el PSC en el seu vessant més socialdemòcrata. : Correcte.
    “Pel habitatge PP vol potenciant aquells que tenen l’oferta, fent que tinguin uns estímuls perquè aquesta oferta no sigui excessiva” : Correcte .
    “S’ha de promocionar i potenciar la societat privada i si no ho fa, llavors és quan l’habitatge públic i la societat pública han de funcionar, El PP no és partidari de limitar per decret els lloguers o les rendes” : Correcte
    El PP creu en la societat privada i que ha de ser el motor de l’economia, i està en contra de l’actuació pública. La garantia que la societat privada és el motor del creixement és que hi hagi una supervisió i un control adequat per part dels organismes públics : Correcte.
    “A Molins de Rei falta un cinema”: Batalla perduda a Molins
    “Falta una vida teatral a Molins de Rei més plena”: Correcte.
    “ l’Ajuntament més que un model cultural, ha de tindre un model d’associacionisme. L’Ajuntament ha de potenciar associacions, però no pot substituir-les, Les associacions han de tenir vida pròpia no només tenir vida quan l’Ajuntament les subveciona” : Correcte .
    “ El personal de l’Ajuntament pateix condicions laborals precàries i baixes que no són substituïdes, i tot és el mateix problema, el deute de 14 milions d’euros, Aquest deute t’impossibilita renovar llocs, pagar bons salaris als funcionaris,i tenir una gestió lògica , No hi ha diners suficients per tenir uns bons serveis i equipaments municipals” : Correcte..
    Les campanyes per prevenir la violència de gènere les te de fer la Generalitat o l’Estat i pel l’Ajuntament, no és una de les seves finalitats . Correcte.
    No a les campanyes de participació ciutadana ja que en realitat estàn soscavant la democràcia representativa. Cal retornar a que les decisions les prengui exclusivament pel l’Ajuntament i als plens municipals. : Correcte. .
    “Limitar el aparcar els cotxes a la via pública, Els que volen pobles i ciutats sense cotxes, son persones que no tenen carnet, Difícilment el PP donarà suport a qualsevol cosa que freni el progress i modernitat a favor de la gent : Correcte.
    “El PP pot aconseguir almenys dos o tres regidors” . Ni en broma … els vots de la dreta s’els emportarà C’s.
    El PP va a les municipals amb una llista amb sols dos persones de Molins de Rei , Antonio Valverde Cornejo encapçala la llista , ell i la número dos de la candidatura, Maria Carmen Ortega, són els únics de la llista que viuen a Molins de Rei. Excepte una persona de Sant Cugat, la resta de membres els ha escollit la central del Partit Popular” : Penós.
    Tal como està el pati el dia d’avui, cap partit sumarà la majoria absoluta, Dos llistes (PSC(5) + CIU(3) no sumaràn 11 regidors i será imposible unir-se per el tema de la “independencia” , Tenim dubtes de que 3 llistes independientistes (CUP (4) + ERC(3) + PR(2) sumin 11 , i tindràn que ser quatre : CUP(4) + ERC(3) + PR(2) + CIU (3) = 12 i alcalde una persona no contaminada , professional i madura (60a) , com es : Manel Monllaó Errea(PR)

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana
Esports

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana

Samar Elansari
16/06/2025
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta
Política

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

Samar Elansari
16/06/2025
L’Ajuntament equipara les condicions salarials de les escoles bressol municipals
Societat

L’escola bressol La Traca incorpora 13 places més d’infantil 1 davant l’alta demanda

Samar Elansari
13/06/2025

VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei
VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei

Samar Elansari
12/05/2025
Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat
VIU Empresa

Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat

Samar Elansari
20/03/2025
Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil
VIU Empresa

Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil

Viu Molins de Rei
18/03/2025

SALUT INTEGRATIVA

mosaic
Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Ariadna Grané - Mosaic
18/02/2025

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

Anna Planas - Mosaic
17/12/2024

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals
Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dra. Montse Casals - Centre Casals
07/05/2025

VIU+

Enderroquen els antics vestidors de l’Atlètic Incresa

Butlletí | Gairebé vint anys de demandes en equipaments esportius

09/06/2025
Solar de la granja

Butlletí I Els pactes de la residència

17/05/2025
La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

02/05/2025
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?