
El candidat de la formació, Gerard Corredera, reclama “valentia” per encarar el futur i considera que els últims governs municipals han viscut gràcies a “inèrcies” passades. La diputada al congrés Aina Vidal critica al govern del PSOE.
Pica pica i jazz amb el saxo de Carlos Olartecoechea a la plaça del Palau per cloure la campanya electoral de Reviu Molins en Comú. Bon ambient entre la setantena de persones que es van reunir aquest dijous al vespre per donar suport l’alcaldable d’aquesta formació, Gerard Corredera.
En l’últim discurs de campanya, Corredera va recordar que ara fa quatre dècades, amb la recuperació de la democràcia, Molins de Rei va apostar per fer “polítiques valentes” amb la victòria del PSUC. L’alcaldable va refermar que ara és el moment de recuperar aquelles polítiques. “Molins de Rei necessita valentia per afrontar els reptes del futur”, va assegurar. “El canvi és possible”, va sentenciar Corredera.
El cap de llista de Reviu Molins en Comú va acusar els últims governs municipals de “viure d’inèrcies passades”. “Molins de Rei ha perdut pistonada”, va afegir abans de repassar part del programa electoral que ja han explicat durant els últims dies. “Volem fer polítiques socials, feministes, ecologistes però, sobretot, educadores”, va remarcar Corredera.
“Som gent honesta, propera, que volem posar Molins de Rei allà on es mereix”, va explicar la número dos de la llista, Susana Canet. “Diumenge decidim què volem a curt i a llarg termini”, va agregar.

“Toca un gir a l’esquerra”, va insistir per la seva banda el número tres de Reviu Molins en Comú, Carlos García Vera. El periodista va dir que sempre es veia la política des de fora fins que va “conèixer al Gerard i la Susana”. “És pràctic, modern i segur”, va descriure elogiant l’alcaldable de la formació.
Crítica al PSOE
Corredera va estar encoratjat per la diputada al Congrés d’En Comú Podem Aina Vidal, qui va carregar contra el PSOE. “Més enllà de grans titulars, durant vuit mesos del PSOE al govern, no han canviat res”, va criticar Vidal.
“Estan lligats, quan els toca enfrontar-se als poderosos els hi tremolen les mans”, va argumentar Vidal, que va titllar l’executiu encapçalat per Pedro Sánchez de “covard”.

“Durant molt de temps Molins de Rei va tenir un govern valent, i ara és l’hora de recuperar-ho”, va cloure la diputada a Madrid donant suport a Reviu Molins en Comú.
Gerard Corredera Rebulà , 43 anys, doctor Barraquer, pis de compra hipotecat, 2 fills, enginyerr tècnic (especialitat?), enginyer en organització industrial, uns anys (quants?) a empresa privada en temes de formació professional, 5 anys a l’Ajuntament de Molins de Rei com a tècnic d’energia i aigua, ara15 anys a l’Institut Català d’Oncologia al departament de Serveis Generals i Infraestructures d’hospitals, s’acosta a la política l’any 2016.
“valentia” per encarar el futur”, “El canvi és possible”, : BLA , BLA , BLA,,
“fer polítiques socials, feministes, ecologistes però, sobretot, educadores” : BLA , BLA , BLA,,
“Som gent honesta, propera” : ARCAS? , PUNTAS?, CATEURA?, FRANC ?…..
Susana Canet Ingnés, Carlos García Vera : NO ELS CONEIXEN NI A CASA SEVA …
Pedro Sánchez de “covard”.. CERT
“Durant molt de temps Molins de Rei va tenir un govern valent, i ara és l’hora de recuperar-ho” : ARCAS? , PUNTAS?, CATEURA?, FRANC ?, CARRASCO ?…. NUNCA MAIS !!!
Tal com deia el filòsof alemà Friedrich Nietzsche, “La política es el camp de treball abonat per ments mediocres, que sols volen sometre la ciutadania”
Los políticos actuales apenas tienen desarrollo fuera de la política, no han desarrollado valor social a través de una profesión en la empresa privada. La clase política no tiene un perfil profesional más allá del cobijo de los partidos, “Los partidos son verdaderas agencias de colocación”