• FES-TE SOCI ARA
Dimecres, 18 juny, 2025
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

CiU també porta l’informe de la interventora a l’Oficina Antifrau

David Guerrero
29/03/2011
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

CiU ha donat la punyalada definitiva als seus socis de govern (IiE i ERC). Després de mesos desmarcant-se de l’equip de govern, els convergents han tirat pel dret i porten a l’Oficina Antifrau l’informe de la interventora que detecta irregularitats a l’Ajuntament de Molins de Rei.

Joan Ramon Casals durant un acte a la seu de CiU Molins de Rei // David Guerrero

A l’Oficina Antifrau se li acumulen els informes provinents de Molins de Rei. Primer va ser el PSC, després la pròpia interventora i ara CiU, que ha decidit portar l’informe de la interventora a Antifrau després de que així es recomanés a l’informe i l’equip de govern es fes el sord. El grup municipal de CiU ha assegurat en roda de premsa que després de tenir coneixement de l’informe de reparament de la interventora va demanar a l’Ajuntament que l’enviés a l’Oficina Antifrau. “No podem permetre que es dubti de la transparència i de la imatge de l’Ajuntament”, assegura el portaveu de CiU, Joan Ramon Casals, que davant de la inacció de l’alcalde ha optat per fer-ho ell mateix.

“Traslladem l’informe a l’Oficina Antifrau perquè estem convençuts que l’Ajuntament ha de fer el possible perquè s’aclareixin els fets”, ha defensat Casals, que confia en que Antifrau “aclareixi si hi hagut irregularitats i si són greus o no”.

Contracte suspès amb Clam Consulting

Després de donar-se a conèixer l’informe, CiU assegura que també va demanar als seus socis de govern la suspensió del contracte vigent amb Clam Consulting. En aquest cas si que van ser escoltats i el contracte entre l’Ajuntament i l’assessoria mediambiental es troba suspès a dia d’avui.

El tercer soci del tripartit molinenc demana una major transparència a l’Ajuntament i que s’aclareixin els fets descrits a l’informe. Per això, s’han compromès a crear una comissió de contractació amb participació de la societat civil -entitats, treballadors i representants empresarials- durant la propera legislatura si aconsegueixen suficient representació per impulsar-la. L’objectiu de la comissió seria “fiscalitzar tota la contractació municipal, tal i com fan altres ajuntaments i proposen les entitats municipalistes a Catalunya”, ha explicat Joan Ramon Casals, considerant que d’aquesta manera s’aconseguiria un sistema de contractació “totalment transparent”.

Falta de capacitat de gestió i lideratge

Pel que fa a les mesures preses per Alcaldia a través de la resolució 586 per agilitzar el pagament de les factures,Joan Ramon Casals considera que “l’alcalde i el grup municipal d’Iniciativa no han estat a l’alçada de les circumstàncies i ens han fet arribar a una situació lamentable”. Els convergents critiquen les formes amb les que s’ha fet la resolució i consideren que “ha faltat diàleg i s’ha actuat de forma autoritària”. El grup municipal de CiU ha criticat explícitament que s’entrés al despatx de la interventora de la manera que es va fer i que s’hagi actuat “tard i de forma precipitada, amb errors importants en les formes”.

Casals acusa directament a ICV com a responsable de “la falta de capacitat de gestió per assumir el problema i falta de lideratge per gestionar correctament la qüestió”.Joan Ramon Casals titlla de “lamentable” que els ecosocialistes acusin a la interventora dels retards en els pagaments i es treu de sobre les acusacions d’aquells que li reclamen a CiU part de la seva responsabilitat. El portaveu de CiU a Molins de Rei defensa que “la gestió econòmica i contractual de l’Ajuntament depèn exclusivament de l’alcalde i de regidories d’Iniciativa”.

Relacionats

Etiquetes: CIUinterventoraJoan Ramon Casalsresolució
EnviarCompartirTuitCompartir
La Fiscalia es querella contra Joan Ramon Casals per cedir locals per l’1 d’octubre

Joan Ramon Casals serà nomenat responsable de política municipal de Junts

15/05/2025
Meritxell Galobart serà la candidata a l’alcaldia de Junts per Catalunya

Meritxell Galobart dimiteix com a cap de llista de Junts

09/03/2023

El minut a minut del ple municipal de juliol

21/07/2022
Quim Torra agraeix la feina i el suport de Joan Ramon Casals en la presentació del seu llibre

Quim Torra agraeix la feina i el suport de Joan Ramon Casals en la presentació del seu llibre

13/05/2022
En acabar l'acte, els ponents s'han donat de la mà // Elisenda Colell

Els molinencs Joan Ramon Casals i Albert Botran van ser espiats amb Pegasus

04/05/2022
Jordi Turull respon dubtes sobre el moviment independentista a la Federació Obrera

Jordi Turull respon dubtes sobre el moviment independentista a la Federació Obrera

10/10/2021
Article següent

Els funcionaris mostren la seva disconformitat amb la reorganització de l'Ajuntament

Més comentat 8

  1. PEDRO M. MORENO (@perevere) (@perevere) says:
    14 anys enrere

    CiU també porta l’informe de la interventora a l’Oficina Antifrau http://t.co/c4DRHf2 vía @viumolinsderei

    Respon
  2. Teresa says:
    14 anys enrere

    No , no, por favor, Sres de CiU, no se líen más, no den más puñaladas a sus socios de gobierno (IiE i ERC), i no se desmarquen del equipo de gobierno, no tiren la toalla, y no tiren por la brecha , y por favor, retiren la denuncia de la Oficina Antifrau.

    Según dijo el alcalde en radio Molins el miércoles día 30 (ver hemeroteca) , Udes. no son “coherentes” , y no son “leales” con su equipo (según da fe con la foto el panfleto del PAM) de gobierno, que Udes. bien que pagaron a las empresas de sus regidurías, que por favor retiren la denuncia, que Iniciativa el día 23 les quiere sin ningún rasguño, y piensan hacer coalición con Udes. y que no quieren romper “puentes” con Udes. que ya bastante tuvimos con el de los 15 arcos.

    El Sr. alcalde vaticinó también que los que no son “coherentes” en la vida, eso les da mala suerte, les marca para siempre, y ya no les permite gobernar nunca más en el futuro. Cuidadin, cuidadin, Sres de CIU que luego no les tocará el pastel de las regidurias municipales.

    Respon
  3. cesc says:
    14 anys enrere

    Senyors de CIU ara a última hora porten vostés a Antifrau l'informe de la Interventora? molt bé!, però saben què passa? que els ciutadans ja som gent adulta i aquest fet a hores d'ara no té CREDIBILITAT, és del tot OPORTUNISTA.

    Els oportunistes no mereixen cap oportunitat. Amb la gestió que han fet al costat de l'ARCAS I EL PUNTAS vostés s'han desacreditat com a partit de GOVERN MUNICIPAL.

    molt malament CASALS MOLT MALAMENT MARTI!!!

    Respon
    • cesc says:
      14 anys enrere

      CASALS I MARTI QUE US HEU QUEDAT SENSE VEU???

      NO US HE SENTIT PEL PLE QUANT L'ARCAS QUANT EXPLICAVA EL COMPTE DE LA RA 586!!!!

      POTSER NO HI EREU!!!! HEU QUEDAT RETRATATS!!!

      Respon
      • JOANA says:
        14 anys enrere

        Ja ho pots ben dir Cesc, si s'ho ha inventat tot!!!!

        Ja ho diuen el risc d'un mentider es que al final es creu totes les seves mentides.

        Quant finguin els de la Fiscalia, encara dirà uf!!!! no entenc res!! de res!!!!

        què ha pasat?

        si no he fet mal a ningú?

        si tot ho feia a fi de bé? i bla, bla, bla, bla…!!!!

        apa a pintar la casa nova que t'estàs fent no ARCAS???

      • Ernest says:
        14 anys enrere

        Totalmente de acuerdo, ¿estuvo ayer CIU en el Pleno?

        No tienen ningún tipo de credibilidad ni transmiten ninguna esperanza. Ya deben tener pactado el enésimo tripartito para después del 22 de mayo.

        No nos hagan perder el tiempo con sus ruedas de prensa por favor…

      • Bernat says:
        14 anys enrere

        Joana i Cesc, a qui voleu enganyar?, perdó a qui vols enganyar?. Ets una persona bicéfala, hermafrodita, tens una crisis d'identitat…? T'has fixat amb el quadradet de l'esquerra de colorins, a que fa maco? Doncs això es l'identificador d'usuari, ja que gràcies a la Teresa, li surten molts admiradors i els senyors del Viu claudiquen a les seves demandes. Per tant, ara a veure si encertes com es canvia l'avatar per utilitzar més personatges, serà el mail? serà l'adreça ip? serà una operació de canvi de sexe? Au! es molt fàcil criticar, però sempre ben amagadets per no tenir prebrots.

  4. Teresa says:
    14 anys enrere

    Estoy totalmente de acuerdo con cesc , joana y ernest, En el pleno de ayer día 31, todos parecian ovejitas, excepto el del PP que estaba dormitando como siempre, sin enterarse de nada, pero en realidad son lobos con piel de oveja, que en sus silencios, sus mentes estan maquinando su próxima coalición, ¿Hay alguien que ante notario, afírme el que no van a concubinar con los otros?

    Si realmente estamos convencidos que éste alcalde es un autentico incompetente y ha llevado al Ayuntamiento a su peor momento histórico, la solución está en las urnas, para él y para los otros partidos que ya han anunciado hacer coalición con él, Lo mejor es no votarles.

    Cada vez estoy más convencida, el dia 22 de mayo voy a votar SI, , un soplo de aire fresco en este ambiente enrarecido, y no son corruptos aún.

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Les escoles bressol treballen per obrir amb garanties però amb menys demanda
Societat

Les AFAs de les escoles bressol veuen inviable l’obertura de nous espais

Samar Elansari
17/06/2025
L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana
Esports

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana

Samar Elansari
16/06/2025
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta
Política

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

Samar Elansari
16/06/2025

VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei
VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei

Samar Elansari
12/05/2025
Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat
VIU Empresa

Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat

Samar Elansari
20/03/2025
Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil
VIU Empresa

Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil

Viu Molins de Rei
18/03/2025

SALUT INTEGRATIVA

mosaic
Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Ariadna Grané - Mosaic
18/02/2025

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

Anna Planas - Mosaic
17/12/2024

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals
Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dra. Montse Casals - Centre Casals
07/05/2025

VIU+

Enderroquen els antics vestidors de l’Atlètic Incresa

Butlletí | Gairebé vint anys de demandes en equipaments esportius

09/06/2025
Solar de la granja

Butlletí I Els pactes de la residència

17/05/2025
La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

02/05/2025
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?