• FES-TE SOCI ARA
Dimarts, 17 juny, 2025
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Xavi Paz: “Serà molt difícil complir els compromisos adquirits durant la campanya”

David Guerrero
06/10/2011
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar
Xavi Paz al despatx d'alcalde // Ajuntament de Molins de Rei

L’alcalde de Molins de Rei, Xavi Paz, ja ha superat els tradicionals 100 dies de gràcia que s’atorguen als polítics quan prenen possessió d’un nou càrrec. En una entrevista amb Viu Molins de Rei, repassa les primeres decisions i reconeix que “serà molt difícil complir amb els compromisos electorals” però assegura que el seu principal objectiu és mantenir els serveis essencials allunyats de les retallades. L’alcalde assegura que la relació amb el seu soci de govern, CiU, és bona i “té un futur garantit de quatre anys”. Paz no vol mirar al passat i aposta per encarar el futur “amb optimisme i sense motxilles”. Tot i això, reconeix que serà difícil recuperar les 24 hores d’urgència al CAP La Granja.

Després de més de 100 dies com a alcalde, ha anat tot com desitjava el primer dia?

Sí, amb molta feina, molta passió, molts aspectes pendents i moltes oportunitats de demostrar que el canvi s’està concretant. A nivell personal, he notat un canvi d’agenda i de ritme força gran però que ja he incorporat plenament. Sempre hi ha sorpreses, però tot ha anat bé.

Una de les principals crítiques que rebia l’anterior alcalde durant els últims mesos de legislatura era la manca de lideratge. Considera que vostè està demostrant lideratge?

Això no ho he de respondre jo, ho ha de dir la gent que m’envolta i els ciutadans. La meva voluntat és assumir la responsabilitat total de ser alcalde, i això vol dir, liderar l’administració i l’Ajuntament en els termes moderns de lideratge: seguir els temes, estar al costat dels treballadors municipals, estar al costat dels ciutadans, prioritzar i prendre decisions col·legiades, preocupar-me activament per aquestes decisions i coordinar tot un equip de regidors que tenen moltes ganes i il·lusió.

Durant la campanya van parlar molt del “canvi a millor“. Com s’està materialitzant aquest canvi?

En primer terme, treballant amb totes les forces per recuperar la confiança de la ciutadania. Això significa estar al costat del ciutadà i treballar colze a colze amb tots els actors de la vila per sortir de la millor manera possible de la crisi econòmica i de la crisi de confiança que patia Molins de Rei. Algunes mesures han estat més fàcils que d’altres, però hem tractat de ser coherents amb el que pensàvem, proposàvem i amb el que estem fent. Les primeres decisions han estat molt abocades en el terreny de la mobilitat, la neteja i la via pública ja que creiem que són els aspectes que més preocupen al ciutadà, més enllà de la crisi econòmica i la difícil situació de moltes famílies.

La crisi econòmica està deixant molt tocades a les economies familiars i a les administracions. Com està patint l’Ajuntament els efectes de crisi?

Totes les administracions, empreses i famílies la pateixen però els ajuntaments són la primera porta d’entrada al ciutadà, allà on el veí verbalitza les seves peticions o neguits. Som l’administració que nota el contacte més directe i humà de la crisi. Més enllà d’això, l’únic finançament que no s’ha modificat és el municipal. Hem parlat molt dels finançaments autonòmics i reformes fiscals dels estats, però el finançament municipal no s’ha tocat. Això fa que hi hagi una sobrepressió sobre les finances municipals molt important.

Aquest context ha posat de moda les retallades. La Generalitat de Catalunya està retallant, el govern espanyol esmola les tisores per fer-ho a partir del 20 de novembre… l’Ajuntament de Molins de Rei també ho farà? Deixaran de donar alguna prestació que fins ara donaven?

El nostre compromís en campanya electoral era el de mantenir els serveis essencials que oferia l’Ajuntament i, a nivell impositiu, que els impostos no pugessin més enllà de l’IBI. Aquesta és una voluntat, però ara estem veient que complir aquest propòsit serà molt difícil. Al llarg de l’estiu hem vist com, per exemple, el finançament dels ajuntaments per les places de llars d’infants i de les escoles de música s’ha reduït de forma molt important i això a Molins de Rei són molts diners.  A més a més, estem descobrint aspectes de les finances de l’anterior mandat. Estem veient que complir el que vam dir serà molt complicat però estem capficats en el 100% de les nostres forces. Anem a veure quin marge de maniobra tenim i anem a mirar cada euro que es gasti l’Ajuntament per analitzar el que és prescindible i el que és imprescindible.

S’han trobat amb sorpreses que no s’esperaven de l’anterior mandat?

Sí, hi ha aspectes que des de l’oposició és molt difícil conèixer. Ara, des del govern, estem tenint un grau de coneixement de l’estat de l’Ajuntament molt més ampli del que teníem a l’oposició i això fa que algunes coses les veiem d’un color diferent.

Més negre?

Algunes coses, sí. Però molta gent espera que ara nosaltres expliquem com van deixar les coses els anteriors governants però la nostra funció no és satisfer aquest punt morbós, sinó mirar per Molins de Rei. El que hagi de venir, ja vindrà i qui hagi de donar explicacions sobre el passat ja les donarà.

L’Oficina Antifrau està en un procés d’investigació sobre els comptes de l’Ajuntament que tard o d’hora arribarà al seu final. Es troben amb una patata calenta que van deixar els altres?

L’Ajuntament de Molins de Rei ha d’assumir tot el que ha fet en el seu passat. Certament, els aconteixements que van motivar aquella situació són responsabilitat de l’anterior govern municipal, així que no crec que sigui una patata calenta per a nosaltres.

No creu, per tant, que la resolució de l’Oficina Antifrau pugui perjudicar la imatge de l’Ajuntament?

No. Una cosa és la institució i una altra l’anterior equip de govern.

Hem vist que el “matrimoni de conveniència”, com alguns el van titllar amb CiU, ja ha tingut alguna fricció públicament a un ple municipal, concretament amb el nomenament de Sergi Conde (ICV) com a representant a l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Està segur que és un matrimoni ben avingut?

Completament ben avingut.

I és una relació amb futur?

Aquesta relació té un futur garantit de quatre anys, que és pel que estem treballant. El temps dirà si funciona o no,  no tenim una bola de cristall. Ara sí, és un acord que funciona, que anirà bé a Molins de Rei. No ens podem permetre que aquest acord vagi malament en aquests moments de descrèdit cap a la política, estaríem fent un mal servei a Molins de Rei. Vam pactar molt clarament uns punts d’acord i també ens donàvem llibertat a discrepar en aspectes que ja sabem que discrepem a nivell nacional. A nivell local, també funcionarà, més enllà del que va passar, que no anomenaria desacord, sinó un problema procedimental del primer ple.

I visualitzaran més desacords o problemes procedimentals durant la legislatura?

Aquell desacord es va produir més pels records del passat que pel futur, per les relacions de l’anterior govern municipal. Evitarem al màxim qualsevol desacord a nivell municipal, tenim sinergies molt importants sobre els aspectes de Molins de Rei. Ens vam donar llibertat d’acció i pensament sobre tot allò que no tingués a veure amb Molins de Rei i en això, el temps dirà quins temes ens porta l’actualitat.

Si les relacions del passat van marcar el primer ple, intentaran que el passat no marqui el futur?

Sempre, aquesta és la meva voluntat. La gent vol mirar el futur de manera optimista i nosaltres hem de col·laborar amb un missatge positiu. Això només s’aconsegueix mirant cap el futur i sense motxilles.

Des de fa setmanes, la ciutadania ha alçat la veu en contra de la supressió del servei d’urgències nocturnes. Veu possible aconseguir el que demanen?

Jo primer analitzaria els motius d’aquesta protesta. La reducció de l’horari d’urgències a Molins de Rei ha actuat com espurna d’una situació més amplia. Estic convençut de que aquesta proposta hauria tingut una altra recepció si el context actual no fos de permanents retallades en educació, sanitat, finançament dels municipis, subsidis… tot això està fent un ambient que hem d’anar deslligant permanentment i que a Molins de Rei ha esclatat amb la supressió del servei d’urgències. Potser si les ambulàncies estiguessin garantitzades, si sapiguessim que l’assistència telefònica funciona bé, si no s’hagués tancat Sant Feliu durant l’estiu, si el servei es pogués reforçar davant pics d’assistència… potser així la decisió es podria arribar a entendre, el que no s’entén és que la decisió es prengui acompanyada de totes aquestes circumstàncies. Això ha fet que la ciutadania es rebel·li.

Però veu possible que es recuperin les 24 hores d’urgències a Molins de Rei?

Ara per ara la situació és difícil, però això no ens fa escatimar esforços. Lluitarem fins el final. Aspirem com a mínim a recuperar les 3 hores que ens han tret aquest estiu. No és el mateix retallar que reorganitzar. Hi ha aspectes que es poden reorganitzar i redimensionar,però no és el mateix retallar que reorganitzar. Nosaltres en el seu moment vam ser comprensius amb la reducció de l’horari fins a les 12 de la nit, però quan aquesta mesura s’amplia i afecta molt més al ciutadà en un horari més sensible i acompanyada de moltes altres coses, no ho podem permetre. Aquest canvi suposa un daltabaix en les nostres vides molt més important que l’anterior.

Relacionats

Etiquetes: alcaldeEntrevistaXavi Paz
EnviarCompartirTuitCompartir
L’escola bressol La Traca oferirà més places després d’integrar l’edifici de l’antiga El Cargol

L’Ajuntament demana a la Generalitat obrir tres nous grups a les escoles bressol municipals

12/06/2025
Una petita rambla connectarà la nova residència d’avis amb el barri de la Granja

L’Ajuntament construirà la nova residència de gent gran amb fons propis

09/04/2025
Inaugurem un nou equipament cultural a Molins de rei: el Museu del Renaixement

Inaugurem un nou equipament cultural a Molins de rei: el Museu del Renaixement

13/12/2024
L’exposició de cultura popular local es consolida a la planta baixa del Molí

L’exposició de cultura popular local es consolida a la planta baixa del Molí

13/09/2024
El ministre de Cultura felicita Molins de Rei pel museu del Renaixement

El ministre de Cultura felicita Molins de Rei pel museu del Renaixement

26/07/2024
Xavi Paz és pregoner de la 27a Festa del Renaixement de Tortosa 

Xavi Paz és pregoner de la 27a Festa del Renaixement de Tortosa 

24/07/2024
Article següent

L'handbol femení comença la temporada amb una victòria

Més comentat 27

  1. Alberto Barredo says:
    14 anys enrere

    Tres comentarios.
    Primero: En la situación actual anunciar una subida del IBI porque se han reducido las subvenciones a las escuelas de música no me parece normal. Si hay que cerrar unos años las escuelas de música se cierran. Total no he visto salir de las escuelas de música de Molins a ningún Mozart en los últimos 50 años.
    Dos: Explicar como se han encontrado las finanzas publicas no es dar satisfacción a los morbosos sino transparencia a los contribuyentes.
    Tres: Alguien podría publicar una estadística de las visitas del CAP de Molins durante el último año durante la noche?

    Respon
    • manel says:
      14 anys enrere

      Alberto.
      Me parece que no eres consciente de lo que dices en cuanto a la escuela de música. Es necesario que salgan muchos ó algún Mozart para que una escuela de música esté funcionando?
      El estudio de la música es algo mucho más completo que solo música. Mis dos hijos, que hoy ya tienen más de 30 años estudiaron desde muy pequeños música y por cierto hasta que fueron a la Universidad estudiaron aquí en la escuela de música de Molins y te aseguro que les fué de maravilla para el resto de los estúdios, como mates, etc. etc.
      Con tu mentalidad me parece que dificilmente nuestro país saldrá jamas del bajo nivel cultural y de todo tipo que tiene en la actualidadd.
      No has visto los últimos repartajes de TV3 sobre otros países como Alemania, Dinamarca, ó Filandia, donde a la música se le da la verdadera importancia que tiene

      Respon
      • Alberto Barredo says:
        14 anys enrere

        Manel no me cuestiono lo mucho que la música de puede haber aportado a tus hijos pero no se si has leído que tenemos cinco millones de parados que no aguantan ni un poco más de presión fiscal porque no pueden llegar a final de mes. Niños cuyos padres no tienen para pagar el comedor del colegio o los libros. A esos niños nos va a costar hacerles entender que los cincuenta euros que su padre tenía para unas bambas nuevas los tiene que dedicar a pagar el IBI porque un niño necesita tocar el violín para aprender a multiplicar.
        El mundo ahora no está para decir esas cosas hombre. Yo he terminado una carrera con muy buenas notas en matemáticas y nunca pude permitirme una escuela de música. Jugaba al fútbol porque era gratis.

      • Laura says:
        14 anys enrere

        Crec que s'estan treient les coses fora de context…

        Per què ningú parla dels cotxes oficials (que alguns polítics de per aquí utilitzen per assumptes personals), dels sous astronòmics que cobren als ajuntaments del voltant els membres de l'antic govern municipal (i em sembla que també de l'actual govern), dels tiberis que es fan en alguns restaurants amb diners municipals, de la sangria que suposen les diputacions… ???

        És evident que la funció de les escoles de música no és "fer sortir Mozarts" igual que les de les escoles de primària no és aconseguir Einsteins.
        L'ensenyament, l'educació i la cultura són alguna cosa més que una fàbrica de genis i virtuosos.
        Ens hem de qüestionar quants "Messi" surten de l'escola de futbol per plantejar-nos si aquesta ha de continuar o estem d'acord en que l'esport també és alguna cosa més?

        Crec que la menció que es fa a dalt a les escoles de música es deu a la retallada que ja s'ha fet en la subbenció que feia la Diputació a les escoles de música: és a dir, ja s'hi ha retallat!

        Aprofito per afegir que sí han sortit molt bons músics de l'escola de música municipal, que no els conegui l'Alberto no vol dir que no hi siguin.

        Alberto: has pensat que si el futbol et sortia GRATIS és perquè potser algú hi posava diners per al manteniment del camp, entrenadors… Potser vas poder fer futbol gratis gracies a l'IBI que pagaven els meus pares…
        Al nen que no li poden comprar les bambes de 50€ potser caldria parlar-li de les pujades de sou que aquest any s'han aplicat alguns consistoris, de les pensions vitalícies dels diputats, dels privilegis en sous i pensions dels expresidents de la Generalitat… Tots ens hem d'apretar el cinturó, però que dónin exemple els de dalt, si us plau.

      • Dolors says:
        14 anys enrere

        Bravo!!! laura, alt i clar.!!!

      • Alberto Barredo says:
        14 anys enrere

        Laura suscribo el 99% de tu planteamiento. Mi argumento sólo seguía la linea apuntada por el alcalde donde me parecía que justificaba una subida de impuestos con la reducción de las subvenciones a las escuelas de música. Estoy de acuerdo en que se tiene que terminar el despilfarro municipal empezando por los gastos supérfulos y terminando por cuestionarse si el número y el nivel de implicación con el trabajo de los funcionarios y los políticos es sostenible.
        Yo no se con cuantos menos funcionarios podría funcionar el ayuntamiento pero si te das una vuelta a las 10 de la mañana por los bares del pueblo, te haces rápido una idea. Igual no hace falta cerrar la escuela de música pero también te digo que en los últimos 15 años creo que nos hemos acostumbrado a un nivel de servicios que no es sostenible. Cuando yo jugaba al futbol lo hacía en el colegio donde los profesores estiraban GRATIS su jornada para mantener el colegio abierto y que tuviésemos un lugar donde estar hasta que nuestros padres terminasen sus interminables jornadas laborales y los monitores eran alumnos mayores que también lo hacían gratis. Ahora hay que ir a un campo municipal, de cesped artificial no sea que los niños se hagan una heridita, con uniformes y botas de marca y dos monitores titulados que cobran. Y tener escuelas de música gratis, y clases de ballet y una play y una nintendo portátil y todo es bueníiiiiisimo según los psicologos. Mi opinión es que estamos agilipollando (con perdon) a nuestros hijos (yo tengo dos) y nos nos damos cuenta de que les estamos arruinando la vida porque tal y como se está poniendo el mundo no van a valer ni para el banquillo.

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        Alberto : Totalmente de acuerdo con Ud. y con Laura , Debe hacerse una remodelación a fondo de los empleados y de los servicios del Ayuntamiento , y suprimir la hora del bocadillo, y menos que la gente salga de las dependencias. ¿ Cual es el índice de productividad de todas esas gentes? , 30 % ? , ¿ Cual es la efectividad de cobro a final de mes ? , 100 %

      • Laura says:
        14 anys enrere

        Només un apunt respecte a l'esport:
        tots sortim al carrer a celebrar les victòries del Barça amb una gran plantilla de la cantera, la selecció de futbol, la de bàsquet, la natació sincronitzada, el hockey…
        a què deu ser degut tants èxits dels esportistes que ara tenen entre 20 i 32 anys?
        Abans mai hi havia hagut tants èxits simultanis a l'esport d'aquest país.
        Potser al canvi que hi ha hagut en els darrers 25 anys en la FORMACIÓ esportiva?
        Ja no ho fan "dos alumnes dels grans", ho fan professionals i els resultats són evidents.

      • Alberto Barredo says:
        14 anys enrere

        Laura no creo que en España se dedique más dinero al deporte que en Francia, Alemania o Inglaterra y si se hace muy mal hecho porque uno no puede gastar más de lo que tiene. Lo que tenemos aquí es una generación extraordinaria que seguramente nunca más tendremos pero que quieres que te diga si para que la Mengual gane medallas que no las mira nadie ni en la tele hay que llenar barcelona de piscinas subvencionadas o para que Lorenzo o Alonso sean campeones tenemos que construir en España cinco circuitos que no podemos pagar o pabellones polideportivos como el de Madrid, Mallorca o Sant Jordi que están siempre vacíos pues prefiero que las medallas las ganen los franceses y se queden ellos las deudas. Del Barça no digo nada porque todo se magnifica pero si entre lo que pone La Caixa y lo que pone TV3 con el dinero de todos se lo lleva Mesi a Argentina no creo que sea el buen camino. En fin que los únicos que se salvan son los del hockey que ya ganaban mundiales cuando a nivel internacional eramos unos "desgraciaos" y siguen ganando mundiales. Eso si, lo que no ganan los jugadores es dinero.

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        Laura : Totalmente de acuerdo con Ud. pero, la ecuela de musica y las entidades deberían espavilarse y no esperar que les caiga la breva de siempre, Los padres deberian pagar en parte . Los teatros de Molins de Rei los tenemos vacios y sin actividades, Bueno sería organizar conciertos , aún con ciertos fallos,…

      • Laura says:
        14 anys enrere

        Però què us passa amb l'escola de música???
        dieu que "els pares haurien de pagar en part"
        I què us creieu que s'ha fet tota la vida?
        Us animo a que passeu pel c/Major i demaneu les taxes que paguen els alumnes, el que costa un instrument musical i llavors en continuem parlant.
        Vosté és de les que pagaria per anar a escoltar un concert d'alumnes de l'escola de música "con ciertos fallos"? De ben segur que NO, així que obrir un teatre de Molins per fer un concert també costa diners. L'animo a que al desembre es passi per la pça. de la Creu on els alumnes, aguantant les temperatures del carrer a l'hivern, fan concert gratuït per al poble. També hi ha altres concerts a la Sala d'actes de l'escola de música al llarg del curs.

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        Laura : Estoy totalmente de acuerdo con Ud. pero la ciudadanía que no tiene hijos en edad escolar, no estamos de acuerdo en que tengamos que seguir pagando por actividades no obligatorias para los Ayuntamientos, ( radio Molins, paneles solares, molins energia, la trapería, talleres alba, SLC, G Nieto, etc etc. y seguir pagando los mismos impuestos que antes , ya que no nos bajan el IBI, ni el vado, ni las basuras, ni Molins Energia, etc. ellos se siguen manteniendo en sus poltronas meneando la perdiz , cobrando los mismos sueldazos que antes , algunas areas deberian desaparecer como la del comercio, y se mantiene simplemente por convenio de gobernabilidad entre PSC-CIU , y luego no hay dinero para subvencionar la escuela de música. ¡ Un político un sueldo ! , y no toda esa mamandurria que hay ahora.

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        alberto : Totalmente de acuerdo con Ud. No se nos debe aumentar más el IBI , Se nos debe bajar el valor castastral , que solia ser el 50% del valor real , y ahora con la crisis , el valor real ha caido en picado. Debemos pedir y manifestarnos de inmediato una revisión del valor cadastral de los pisos , de no ser así los del Ayuntamiento nos están engañando como chinos.

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        manel : Le felicito por lo de sus hijos, Me parece bien que en tiempos de vacas gordas los Ayuntamientos metan las nerices en todo lo que no les es obligatorio pero, en vacas flacas no podemos seguir fustigando a los cotribuyentes con aumentos indiscriminados del IBI' s , vados, basuras, agua, etc. . Las escuelas de musica deben buscarse patrocinadores, hacer conciertos, autofinanciarse, y que los padres pagen también en parte , y que haya unas becas para los Mozar que sus familias no tengan recursos, pero nada más. ¿ Que es esto de los paneles solares en el Moli muertos de risa? , ¿ Qué es eso de Molins Energia? , ¿ Que es eso de la deixalleria , si alli no hacen nada? , ¿Que es esso del sueldo del Museo, si sólo hay 4 azadas?, ¿ Que es eso de la radio funcionaria municipal RMR. publica-Diputación si no hay oyentes apenas? , ¿ Y las entrevistas de políticos locales de MTV a golpe de talonario?

    • Laura says:
      14 anys enrere

      Per cert, després de la parrafada que adabo de fer a dalt, dir que estic d'acord amb els punts dos i tres que planteja l'Alberto

      Respon
    • Teresa says:
      14 anys enrere

      Alberto :
      1: la frase " que els impostos no pugessin més enllà de l’IBI" , Creo que es un error de transcripción del periodista que cubre la entrevista, No tiene sentido , No creo que dijese que subiria el IBI ( Impuesto de Bienes e Inmuebles) , creo que quiso decir el IPC (Indice de Precios al Consumo)
      2 : No estaría de más que en la escuela de musica se paguase en parte, se buscasen algún patrocinador, y ofreciesen becas a los buenos Mozart sin recursos.
      3 : En los 100 dias que lleva de reinado, el Sr. Paz , todavia no nos ha explicado nada , ¿ Cuando lo hará?
      4 : Si no somos capaces de organizar unas sillas en el baile de gala de la Festa Major, o unas sombrillas para las Sras de loss bolillos, no somos merecedores de que nos adjudiquen un CUAP en Molins , San Vicens dels Horts y Sant Andreu de la Barca nos han pasado la mano por los morros.

      Respon
      • Alberto Barredo says:
        14 anys enrere

        Teresa ya me gustaría que tu interpretación sobre la confusión entre IBI e IPC fuese un error de transcripción pero mucho me temo que no. La frase tiene todo el sentido. No aumentaremos los impuestos más allá del IBi. Es decir sólo aumentaremos el IBI. No es habitual que los impuestos se indicien al IPC.
        Tampoco me atrevo a pedirle que lo baje porque tal y como está la financiación municipal no creo que sea posible pero que hay que meter mano en el ayuntamiento eso lo tengo claro. Si las empresas privadas han sido capaces de ajustar sus costes tres años seguidos imagínate lo que se podría hacer aqui. "La hora del Bocadillo"????? pero estamos hablando que gente hecha y derecha que trabaja sentada en una oficina y que empieza a trabajar a las 9 de la mañana como muy pronto, a las 11 tiene que salir al bar a almorzar????????? Los niños en el colegio hace tiempo que no llevan bocadillo. Aguantan sin comer desde las 8 hasta las 13:30. Un adulto todo y que sea funcionario municipal no puede aguantar sin comer cinco horitas? pero que birria de gente estamos fabricando? Y con esta tropa queremos competir con alguien en el mundo? Ya lo dijo Guardiola el otro dia. "Si nos levantamos muy muy temprano y trabajamos mucho mucho mucho somo imbatibles"…. pero claro si a las 11 nos vamos a almorzar no empataremos con nadie.

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        Alberto : Creo que Ud. está en un error con eso del IBI y del IPC . y tal como dice Guardiola , si no se saben las cosas es posible que nos hagamos daño. Lo que me extraña es que Viu molins se queden "quietos callaos"
        El aumento de los sueldos de los trabajadores no se hace nunca con referencia al IBI. se hace con referencia al IPC ya sea el español o el catalan que es más alto., . El aumento del IBI lo decide cada ayuntamiento por su cuenta , Por cierto, ¿ Cuanto se va a aumentar el IBI 2012 en Molins? , En Sant Vicens dels Horts , lo bajarán , y también bajarán un 45 % las basuras. Bajar es posible !!!

      • Alberto Barredo says:
        14 anys enrere

        Teresa estamos diciendo lo mismo. Es decir. Que van a subir el IBI y que normalmente el incremento del IBI no tiene nada que ver con el IPC.

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        Alberto . No , no trate de arreglarlo ahora, Ud. podrá ser del PSC y de la UGT , pero eso del IBI y del IPC no sabe de lo que va, y tal como dice Guardiola , si no se saben las cosas vale más que lo dejemos porque nos haremos daño. Lo que me extraña es que Viu molins no hagan una nota de rectificación de la noticia y se queden "quietos callaos" Esto es calidad en periodismo en Molins de Rei

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        Pues,…. Vaya con el masajista !!! ,…. Espero que lo corrija cuanto antes alguien de su gabinete de prensa , De so se así ,… Ya sabemos que pensar,…
        También podía haberselo observado el periodista y no actuar como un simple transcriptor papagayo ,..

      • Teresa says:
        14 anys enrere

        De no ser así ya sabemos que pensar de ambos,.. del alcalde y del periodista que le entrevistó.

  2. Teresa says:
    14 anys enrere

    Ya viene el tio Paco con las rebajas,…. La ciudadanía de Molins de Rei no está dispuesta renunciar a lo indicado en los programas electorales del PSC , Biblioteca y auditorio en la plaza del Moli, Museo en el edificio enterrado del Moli, Federación Obrera ja, no al baile de ostentosos de 3 Toms, Veus d’Arreu del Mon, Taula de Dones, Consell d’Infans, Escola Natura IES Requesens, Centre d’Art Requesens, Xarxa FP.CAT, Gimnasia Ginebreda, Ping-pong Ginebreda, Pista d’atletisme, Llar avis Granja, SAD , Llei de Dependencia ja, AAVV Barri Poetes-Hospitalers a l’antic CAP, Salud sexual, Estimulació precoz infants, Pla Local d’Habitatge ja, Patronat Local d’ Habitatge ja, Masoveria urbana, Indústria del coneixement, Les Llicorelles, no al Mercadona, Comerç proximitat, Tocineries -entrepans pagar en la Fira, venda de Molins Energia, Energía geotermica, Molins 100% accesible, apertura carrer A.M. Claret, Pla Director de la Bicicleta, rebaixar I. Circulació, Trambaix ja ,

    Respon
  3. Teresa says:
    14 anys enrere

    rebaixa de l’IBI ja, BUS-VAO, Molins-Zona 1 ja, Pla de Qualitat del Aire, HPO lloguer a les Guardioles, Mapa de soroll, fumigació mosquit tigre, extermini de coloms, esterilització de gats, no al us del Parc Agrari sin licencia municipal com a magatzem MOIX de material d’obres, Urbanització Rierada ja, HPO lloguer a R. Bonet, urbanizació voltants Església, Rafael Casanova ja, arbrat a la Pça Palau, auditoria index de productividad trevalladors Ajuntament antes/después , atenció municipal 24/24, venda Radio Molins de Rei , Policia de proximitat, etc.

    Respon
  4. Teresa says:
    14 anys enrere

    No a las rebajas ! , Cuando se editaron los programas electorales municipales ya estábamos en plena crisis , y ya se podía haber previsto eso de las incertezas, En el PSC + CIU en estos 100 dias de reinado no se les ha visto ese liderazgo tan anunciado en campaña y , es insignificante eso que llaman innovaciónes de la Festa Major, como,… adorno de calles, cenas, lugar del pregón, baile de gegants en casa alcalde, exposición cine del terror, …. Todo intranscendente, Preguntas : ¿ Cómo va eso de la aditoría de la Diputación? , ¿ Se hará también aditoria del índice de productividad de los trabajadores del Ayuntamiento antes/después del reinado? , ¿ Cual es el índice de bajas de los trabajadores municipales? , ¿Cuales son los tiempos muertos por lo de la hora del bocadillo y visita a mercadillo? ¿Tienen ilusión los trabajadores con el nuevo reinado? , ¿ La radio funcionaria municipal RMR-COM-publica Diputación está en una fase interesante? , Potenciar colaboradores, publico joven y se crean de nuevo los premios de la radio Miquel Armengooool , ¿Se harán definitivamente los castillos de fuego en la Iglesia? , ¿ Seguro que se ha mejorado en eso de la limpieza de calles ? , ¿Dónde? , Es muy poco eso de la zona blava, 10.000 € por echar grava en el parking es muy caro, Queremos intimidad y no queremos cámara en el ascensor, Demasiado tarde (enero/marzo) eso de Mariona, No queremos tantos trabajadores en la trapería especialistas en tocar cazerolas.

    Respon
  5. Montse says:
    14 anys enrere

    Teresa estic totalment d'acord amb vosté. Li recordo que hi havia un partit amb un programa nou on no hi deia res de biclioteca nova ni d'altres coses inverossímils com la urbanització del barri de les Guardioles, etc. fins i tot s'atrevien a dir que les subvencions a les entitats estaríen en funció i adequació de les activitats que es volguessin dur a terme. El Sr. Paz, en l'últim debat va recriminar al Sr. Casas dient que el barri de les Guardioles es faria de totes totes per integrar els veïns de la Riera Bonet al poble, la resta de partits també ho veien clar. Però a Molins tenim el que tenim, vem votar i això és el que hi ha.

    Respon
    • Teresa says:
      14 anys enrere

      Montse : Gracias por su apoyo, Se lo agradézco de corazón , Me canso de pelear con tiburones militantes de partidos camuflados en piel de cordero, y batallar con Viu molins para que me publiquen mis cosas , y algunas veces creo que no se lo lee nadie. Gracias.

      Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana
Esports

L’Atlètic Incresa ascendeix a Tercera Catalana

Samar Elansari
16/06/2025
El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta
Política

El PSC de Molins de Rei reivindica la socialdemocràcia com a antídot davant l’extrema dreta

Samar Elansari
16/06/2025
L’Ajuntament equipara les condicions salarials de les escoles bressol municipals
Societat

L’escola bressol La Traca incorpora 13 places més d’infantil 1 davant l’alta demanda

Samar Elansari
13/06/2025

VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei
VIU Empresa

Allianz Antonio Padilla, més de 25 anys al servei dels veïns de Molins de Rei

Samar Elansari
12/05/2025
Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat
VIU Empresa

Molins Comerç visibilitza la situació dels negocis familiars i la seva perdurabilitat

Samar Elansari
20/03/2025
Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil
VIU Empresa

Com trobar el psicòleg adequat? Centre Sukha t’ho posa fàcil

Viu Molins de Rei
18/03/2025

SALUT INTEGRATIVA

mosaic
Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Detecció i tractament de disfuncions visuals en infants: Les claus per a un desenvolupament acadèmic saludable

Ariadna Grané - Mosaic
18/02/2025

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

L’Acupuntura: una técnica mil·lenària de la Medicina Tradicional Xinesa que aporta grans beneficis a la salut

Anna Planas - Mosaic
17/12/2024

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals
Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dolor Crònic i La Medicina Tradicional Xinesa (MTC) 

Dra. Montse Casals - Centre Casals
07/05/2025

VIU+

Enderroquen els antics vestidors de l’Atlètic Incresa

Butlletí | Gairebé vint anys de demandes en equipaments esportius

09/06/2025
Solar de la granja

Butlletí I Els pactes de la residència

17/05/2025
La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

La Llibreria Amèlia, un negoci familiar que apropa els llibres al municipi des de fa més de 50 anys

02/05/2025
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?