Més de 600 esportistes es van reunir al Poliesportiu Municipal per fer la presentació de les seccions de CE Molins de Rei de la temporada 2011-2012. L’acte s’ha fet amb mesos de retard per problemes amb la nova equipació de l’entitat esportiva.

Bàsquet, handbol, hoquei, patinatge i judo tenen el seu punt de trobada en forma d’entitat anomenada Club Esportiu Molins de Rei. El passat divendres 24 de febrer la gran família de l’esport molinenc va fer la seva presentació oficial de la temporada 2011-2012.
L’entitat esportiva més gran de la vila es va presentar amb uns mesos de retard. Segons ha pogut saber Viu Molins de Rei, el motiu va ser un problema amb les equipacions d’enguany, que han trigat massa en arribar. Normalment, les presentacions es fan mesos abans del febrer.
Durant els parlaments el president del CE Molins de Rei, Paco Vidal, va voler remarcar el paper dels pares dels jugadors i jugadores: “Gràcies a tots vosaltres per fer aquests 35 anys possibles”, va dir amb veu nerviosa. L’alcalde, Xavi Paz, va aprofitar per reivindicar l’esport com a mètode per educar els més petits de la casa: “Gràcies a tothom per confiar en els valors de l’esport per educar als vostres fills”.